ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:

امام جمعه ششتمد

حفظ وحدت و اتحاد را بزرگترین و موثرترین رمز بقای اسلام است.

  

حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم امام جمعه ششتمد گفت: دهه فجر، دهه پیروزی حق بر باطل است.

به گزارش سبزوارنیوز،حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم امام جمعه شهرستان ششتمد گفت: دهه فجر،سراغاز وحدت اسلامی و دهه پیروزی حق بر باطل است.
وی سرنگونی نظام طاغوت ستم شاهی، ارتقاء مشارکت سیاسی مردم، کسب استقلال وآزادی، قطع سلطه آمریکا ، پیشرفتهای مهم در تمام عرصه های مختلف و احیای هویت شیعه را بخشی ازدستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کردو افزود:امروز حفظ ارزشهای انقلاب ،آرمانهای حضرت امام (ره) و اطاعت مطلق از منویات مقام معظم رهبری واجب شرعی است.

خطیب جمعه ششتمد از انقلاب اسلامی بعنوان انقلاب ارزشها، معیارها و توانمندیها یاد کرد و تصریح نمود: مردم قدر شناس ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی را ایفا نمودند و بزرگترین ،بی نظیرترین و باشکوهترین استقبال را از مرجع و مرید خود حضرت امام خمینی (ره) بعمل آوردند.

وی یاد آور شد: حضرت امام به پاس قداست خون شهدا، بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه مهر آباد به پا بوس شهدای انقلاب رفتند و اولین سخنرانی خود را در گلزار شهدا ایراد فرمودند.

وی ازوحدت کلمه به عنوان بزرگترین رمز پیروزی یاد کرد.وخاطر نشان کرد: ما در جنگ با اتحاد و وحدت رویه به پیروزی رسیدیم و امروز به وحدت و یکپارچگی نیاز داریم.

ثباتی مقدم حفظ وحدت و اتحاد را بزرگترین و موثرترین رمز بقای اسلام دانست.
وی با اشاره به سالروز تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تشکیل این مجمع از یادگاران حضرت امام است و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد