ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:


 رییس آموزش و پرورش ششتمد:
خیرین مدرسه ساز جهادگران عرصه مدرسه یاری و مدرسه سازی هستند


  

ششتمد ، سبزوار- ایرنا- رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت : خیرین مدرسه ساز جهادگران عرصه مدرسه یاری و مدرسه سازی هستند.

مرتضی زیبایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قرار است جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار روز 16 بهمن ماه آینده در ششتمد برگزار شود.

وی گفت: اصلی ترین انگیزه دست اندرکاران جشنواره ایجاد و گسترش روحیه مدرسه یاری و مدرسه سازی است.

زیبایی افزود: اعتقاد ما بر این است که برگزاری چنین جشنواره هایی در ایجاد همدلی و عواطف انسانی مؤثر و مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار جهادگران عرصه مدرسه سازی محسوب می شوند و انسانهای وارسته و ارزشمندی هستند که از دنیای نامها و شهرت ها فارغ می باشند.

رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد افزود: خیرین مدرسه ساز نه در پی تکریم و بزرگداشت خلق هستند و بلکه در صدد رسیدن به سر منزل دنیایی ماورای مادیات می باشند و همین یقین و ایمان به باورهای الهی به آنان آرامش می بخشد.

دبیر اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ششتمد هم در این مورد در گفت و گو با ایرنا گفت: تاکنون با همت جمعی و تلاش صادقانه ی دوستان ، خیرین محلی شناسایی شده اند.

وی افزود: البته چشم انداز کلی ما این است که تمام ظرفیت منطقه که در سایر شهرها و حتی خارج از کشور سکونت دارند، در این کار خداپسندانه و ارزشمند شرکت نمایند.

اسماعیل فروزان کیا افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی منطقه در شانزدهم بهمن ماه این جشنواره برگزار شود.

وی اظهار داشت: منظور از فضای آموزشی و کمبودهای این حوزه فضاهای عادی نیست و بلکه دغدغه مجموعه آموزش و پرورش ششتمد کمبود فضاهای استاندارد و نه ایده آل می باشد.

فروزان کیا ادامه داد: مدارس کلنگی که هیچ گونه مقاومتی در برابر بلایای طبیعی ندارند باید تخریب شوند و از طرفی رشد فزاینده و حیرت آور دنیای علم به ما این اجازه را نمی دهد که در هر نوع محیط آموزشی و با هر نوع کاربری به امر آموزش بپردازیم.

دبیر جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ششتمد، افزود: منکر تلاش ها و زحمات صورت گرفته نیستیم اما بر این باور نیز اعتقاد داریم که فضاهای استاندارد برای آموزش در منطقه بسیار کم است.

وی گفت: اعتقاد راسخ داریم که جهاد مدرسه سازی باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و مسلماً حضور خیرین محترم و مسوولان در همایش برای ایجاد فضای همدلی و شتاب بخشیدن به این امر مقدس و انسانی تأثیر ویژه ای دارد.

فروزان کیا یادآور شد: خیرین تاکنون کمک های ارزشمند و خوبی داشته اند که وظیفه خود می دانیم به نمایندگی از مجموعه آموزشی ششتمد ، دستان پر مهر و عطوفت آنان را به گرمی بفشارم.

وی افزود:ساخت مدارس ، تجهیز نمازخانه ها و دیوار کشی مدارس با سطح مشارکت بین 50 تا 100 درصد توسط این بزرگواران انجام شده است .

وی در عین حال افزود: محدودیت ها و کمبودهای زیادی هنوز در منطقه وجود دارد که باید با کمک خیران مرتفع شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
رصد دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام
http://rasadsabzevar.blogfa.com
این آدرس" پایگاه تحلیلی انتقادی رصد" است.
خوشحال می شویم از نظرات شما در بهبود کیفیت مطالب استفاده کنیم.
از این که ما را می بینید متشکریم و اگر این پیام بیش از یک بار برای شما ارسال شده ما را ببخشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد