ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

خبرگزاری پانا نوشت:


 حضور پر شور دانش آموزان ششتمدی در نماز جمعه

   
خبرگزاری پانا: با حضور با شکوه تشکلات دانش آموزی منطقه ششتمد در نماز جمعه، با مقام معظم رهبری تجدید بیعت و با شهدا میثاق بسته شد.
به گزارش خبرگزاری  پانا، در سالروز شهادت یازدهمین اختر آسمان تابناک ولایت وامامت حضرت امام حسن عسکری (ع) نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ششتمد باحضور مردم ولایت مدار، خانواده معظم شهدا، مسولین ادارات وتشکلهای دانش آموزی مدارس پسرانه باب العلم، طالقانی، شهید باهنر و آموزشگاه های دخترانه سدیدی، تلاش، عصمت السادات و فتح المبین و اعضاء انجمن های کانون فرهنگی تربیتی جوانه ها برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین  ثباتی مقدم  در خطبه های نماز جمعه این هفته  به حضور چشمگیر جوانان ودانش آموزان در نماز جمعه اشاره کرد و افزود:  بنا به فرمایش مقام معظم رهبری کشور ما جهت پیشرفت جامعه نیاز به حمایت از سرمایه های داخلی دارد که یکی از مهمترین این سرمایه ها جوانان ودانش آموزانند که نیاز به فعالیت بیشتر این عزیزان  دارد.
خطیب جمعه ششتمد به مصوبه هیات دولت در خصوص ارتقای ششتمد به شهرستان اشاره کرد و گفت: با اعلام این خبر موجی از خوشحالی در بین مردم بوجود آمد و بی شک با این ارتقا بخش عمده ای از محرومیت منطقه از بین خواهد رفت.
امام جمعه ششتمد در بخشی از سخنانش از اقدامات دولت یازدهم و نمایندگان مجلس تشکر و گفت: از وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی، نمایندگان و فرماندار سبزوار استدعا داریم این موضوع ارتقاء ششتمد  را به جد پیگیری کنند.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://ali-hort.blogsky.com/

بله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد