ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سلام سربدار نوشت:


شهرستان ششتمد؛ امید، رؤیا یا کابوس!؟
  
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۳
 
هیچوقت روزهای شیرینی که خبر تصویب شهرستان شدن شهرمان را شنیدیم یادمان نمی رود. اما از آن وقت زمان نسبتاً زیادی گذشته و از مراحل عملی این امر بزرگ مسئله مشهودی وجود ندارد. تأکید و اصرار نماینده محترم سبزوار آقای سبحانی، حس دلگرمی و اطمینان به آدم می دهد.

اما کافی است بخواهی در این شهرستان بالقوه، معامله کلانی بکنی یا طرح بزرگی را با امید به بازدهی در زمان شهرستان شدن انجام بدهی، آن وقت آدم های گنده این قبیله دلسردت می کنند و خبرهای فراوانی می شنوی از اینکه پروسه شهرستان شدن ششتمد مختومه است و هیچ امیدی نیست این مهم تحقق یابد!

سخت است این تردید را باور کنیم! هنوز هم صفحات اینترنتی مملو از خبرهای خوش ابلاغ و تصویب شهرستان شدن هستند، اما گویا تا زمانی که اسم یک فرماندار را نشنویم و خودرو وزرات کشور نبینیم که او را به شهرستان ما می آورد، نباید باورش کنیم. ششتمد به دلایل زیادی مستعد این امر هست و به نظر نگارنده مهمترین علتی که باید مورد نظر قرار گیرد استعداد بالقوه این سرزمین است که فقط در صورت شهرستان شدن بالفعل می شود.

ششتمدی ها با وجود تمام علاقه ای که از نظر روانی به شهر و دیارشان دارند اما به علت کمبود بعضی امکانات و مباحث مربوط به رفاه و اشتغال دچار معضل مهاجرت شده اند. اگر ششتمد به حق خودش یعنی شهرستان شدن دست یابد، این روند مهاجرتی صورت عکس خواهد یافت و نخبگان با حضور در منطقه آن را به پیشرفتی که لیاقت اوست خواهند رسانید.

البته این نکته ها همه شاید درد دل های یک نفر از دیار ششتمد باشد، اما به نظر او این استناد و استدلالات که مشتی نمونه خروار هستند، حقانیت سخن را روشن می کنند.


*علی ششتمدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد