ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


بخشدار ششتمد خبر داد:
سبزوار نیوز/ بخشدار ششتمد سبزوار از شروع عملیات گازرسانی به 11 روستای این بخش تا اردیبهشت 93 با پیگیری و مساعدت نمایندگان شهرستان خبر داد.

علیرضا عبداللهی گفت: پیشرفت فیزیکی شبکه‌های اصلی درون شهری و برون شهری پروژه گازرسانی ششتمد پایان یافته و تنها عملیات تست شبکه‌های اصلی و فرعی در بعضی مناطق و تست انشعابات باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در خصوص نصب انشعابات نیز تا کنون از 800 انشعاب شهر تعداد 565 انشعاب اجرا شده که بیش از 70 درصد انشعابات را شامل می‌شود، از شروع عملیات گازرسانی به 11 روستا خبر داد.

عبداللهی با اشاره به پروژه راهسازی در این بخش گفت: پروژه‌های راهسازی متعددی در این منطقه تعریف شده که در مراحل مختلف، نیمه‌تمام باقی مانده‌اند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های درمانی در این بخش ادامه داد: ساخت درمانگاه شهر ششتمد در حال اجرا است که در مرحله اسکلت بنا نیمه تمام باقی مانده است.

عبداللهی در ادامه افزود: در سال 89 عملیات ساخت یک خانه بهداشت در روستای ابراهیم‌آباد شروع و در سال 90 ساختمان بنا آماده بهره‌برداری شد که متاسفانه هنوز انشعابات آب و برق جهت این ساختمان تامین نشده است.

بخشدار ششتمد ادامه داد: دلیل اصلی آن نیز فاصله نسبتاً زیاد بنا از روستا است که هزینه تامین آب و برق را بسیار بالا برده است.

عبداللهی در مورد آبرسانی به روستاهای بخش ششتمد نیز گفت: با وجود مشکلات موجود و کمبود اعتبارات با همکاری مسئولین و خودیاری مردم، عملیات آبرسانی به روستاها در حال اجرا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد