ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

خبرگزاری فارس نوشت:

بخشدار ششتمد سبزوار خبر داد
پیشرفت 98 درصدی پروژه گازرسانی به بخش ششتمد
  

بخشدار ششتمد سبزوار از پیشرفت 98 درصدی پروژه گازرسانی در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیشرفت 98 درصدی پروژه گازرسانی به بخش ششتمد

علیرضا عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار گفت: پیشرفت فیزیکی شبکه‌های اصلی درون شهری و برون شهری پروژه گازرسانی بخش ششتمد پایان یافته و تنها عملیات تست شبکه‌های اصلی و فرعی در بعضی مناطق و تست انشعابات باقی مانده است.

وی افزود: در خصوص نصب انشعابات نیز تاکنون از 800 انشعاب شهر تعداد 565 انشعاب اجرا شده که بیش از 70 درصد انشعابات را شامل می‌شود.

بخشدار ششتمد سبزوار از شروع عملیات گازرسانی به 11 روستای بخش ششتمد در اردیبهشت 93 با پیگیری و مساعدت نمایندگان شهرستان خبر داد.

عبداللهی با اشاره به پروژه راهسازی در این بخش اشاره کرد و افزود: پروژه‌های راهسازی متعددی در این منطقه تعریف شده که در مراحل مختلفی نیمه‌تمام باقی مانده‌اند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های درمانی در بخش ششتمد ادامه داد: پروژه ساخت درمانگاه شهر ششتمد در حال اجرا است که در مرحله اجرای اسکلت بنا نیمه‌تمام باقی مانده است.

این مسئول بیان کرد: در سال 89 احداث یک خانه بهداشت در روستای ابراهیم آباد آغاز و در سال 90 ساختمان بنا آماده بهره‌برداری شد که متاسفانه هنوز انشعابات آب و برق جهت این ساختمان تامین نشده است.

بخشدار ششتمد سبزوار تاکید کرد: دلیل اصلی آن نیز فاصله نسبتاً زیاد بنا از روستا است که هزینه تامین آب و برق را بسیار بالا برده است.

عبداللهی در مورد آبرسانی به روستاهای بخش ششتمد نیز گفت: با وجود مشکلات موجود و کمبود اعتبارات با همکاری مسئولین و خودیاری مردم عملیات آبرسانی به روستاها در حال اجرا است.

این مسئول گفت: تاکنون آبرسانی به روستاهای عزیر آباد، قاسمی، جنبذ، گاچ، دیوانخوی و سررود صورت گرفته است.

وی از اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای بخش در آینده نزدیک خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد