ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:

امام جمعه ششتمد:آثار و برکات وقف محدود به زندگی دنیوی نیست
  
سبزوارما: استاد حوزه علمیه سبزوار گفت: آثار و برکات وقف، تنها محدود به زندگی مادی و دنیوی انسان‌ها نیست.
به گزارش سبزوارما، حجت‌الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در جمع مدیران ادارت شهرستان ششتمد اظهار کرد: عوامل متعددی در ایجاد تکبر در انسان‌ها مؤثر بوده که یکی از آنها مال و ثروت است.
وی افزود: مسائل مالی گاهی در قیامت سبب ندامت می‌شود چرا که مال تا زمان مرگ همراه انسان است و بعد این ثروت در اختیار دیگران قرار می‌گیرد و خوب و یا بد استفاده کردن این مال توسط وارث سبب افسوس و ندامت فرد می‌شود.
امام جمعه ششتمد تصریح کرد: مال در شرایطی می‌تواند بعد از مرگ هم همراه انسان باشد و آن هم انفاق کردن و وقف مال است که اثرات آن بعد از مرگ نیز انسان را همراهی می‌کند.
ثباتی مقدم اظهار کرد: یکی دیگر از عوامل ایجاد تکبر، زیبایی است در حالی که زکات زیبائی عفت و پاکدامنی است اما متأسفانه گاهی برخی افراد به خاطر داشتن این نعمت دچار تکبر می‌شوند.
استاد حوزه علیمه سبزوار تصریح کرد: یکی دیگر از عوامل به تکبر انداختن انسان‌ها علم است و علمی ارزشمنداست که با تعهد همراه باشد.
ثباتی مقدم افزود: علمی ارزشمند است که با تعهد همراه باشد و در خدمت بشریت قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: علمی که بدون تعهد باشد علیه بشریت استفاده می‌شود و بی شک تولید سلاح‌های میکروبی، شیمیایی و مواد افیونی که علیه جان بشریت مورد استفاده قرار می‌گیرد توسط صاحبان علم بدون تعهد ساخته شده است.
ثباتی مقدم خطاب به مسئولان ادارات ششتمد گفت: یکی دیگر از عوامل تکبر پست و مقام است و باید دقت کنیم که پست و مقام امانت است و طعمه نیست.
وی تصریح کرد: باید در مدیریت‌ها نگاهمان این باشد که مقصود خدمتگزاری است و امام راحل(ره) با آن همه عظمت خود را خدمتگزار مردم بر می‌شمرد که این نشان از عظمت و بزرگی ایشان دارد.تنسیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد