ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

خبرگزاری تسنیم نوشت:


امام جمعه ششتمد:

تفکر عاشورایی جوانان ایران سبب وحشت دشمنان شده است

  

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه ششتمد گفت: دشمن بیشتر از تسلیحات نظامی ایران از تفکر عاشورایی جوانان کشور هراس و وحشت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، حجت الاسلام محمد ثباتی مقدم درهمایش جوانان عاشورایی در ششتمد اظهار کرد: در حماسه عظیم عاشورا جوانان و نوجوانان نقش مهمی را ایفا کردند و بیست و هفت شهید کربلا را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: جوانان ما امروز به دنبال الگو می‌گردند و انسان با انتخاب الگوی مناسب در مسیر درست حرکت می‌کند و در غیر اینصورت دچار مشکل می‌شود.

امام جمعه ششتمد تصریح کرد: حضرت علی اکبر(ع) که به فرموده امام حسین(ع) شبیه ترین انسان‌ها به پیامبر اسلام(ص) بود یکی از بهترین الگوها برای نسل جوان است.

ثباتی مقدم عنوان کرد: حضرت قاسم(ع) سیزده ساله یکی دیگر از الگوهای کربلا بوده و ایشان مرگ در راه خدا را شیرین تر از عسل برشمرده است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که جانانه از مکتب، ارزش‌ها و میهن اسلامی دفاع کردند واقعه و قیام عاشورا راسرلوحه خود قرار داده بودند.

امام جمعه ششتمدبا بیان اینکه دشمن بیشتر از تسلیحات نظامی ایران از تفکر عاشورایی جوانان کشور هراس و وحشت دارد، گفت: اکثر شهدای هشت سال دفاع مقدس جوان بودند که با سرمشق از مکتب عاشورا حماسه‌ساز شدند.

ثباتی مقدم اظهار کرد: دشمن برای جوانان سرمایه‌گذاری فراوانی کرده و امروز با جنگ نرم قصد نابودی جوانان کشور را دارد.

وی تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم آمده سعی دارد تا جوانان را از ارزش‌ها، مکتب اسلامی دور کند.

امام جمعه ششتمد عنوان کرد: جوانی بهترین قطعه عمر انسان است به شرط آنکه از آن به بهترین شکل استفاده شود و انتظار ما از جوانان امروز این است که با درس گرفتن از کربلا راه سیدالشهدا(ع) را ادامه دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد