ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:


بخشدار خواستار تخصیص اعتبار برای احداث خانه عالم روستاهای ششتمد شد

  

ششتمد- سبزوار-بخشدار ششتمد خواستار تخصیص اعتبار برای احداث خانه عالم در روستاهای این منطقه شد و گفت : احداث خانه عالم برای استقرار روحانی دائم در روستاها ی پر جمعیت این منطقه ضروری است.

علیرضا عبداللهی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،افزود: در تلاش هستیم با همکاری مردم و دستگاههای ذیربط این خواسته به حق مردم تحقق یابد.

وی ظهارکرد: یکی از اولویت کارهای ما این است تا خانه عالم در روستاهای پر جمعیت ششتمد احداث شود.

وی در عین حال گفت :در این راستا طی ماه های گذشته دو خانه عالم در روستاهای ˈطرسک و بیروتˈ ششتمد از محل اعتبارات دهیاری ها و کمک های مردمی به بهره برداری رسید.

مهندس عبداللهی ابراز امیدواری کرد که این روند در سایر روستاها نیز تداوم یابد تا در آینده جهت استقرار روحانیون امکانات لازم در هر روستا فراهم باشد.

بخشدار ششتمد گفت: ساخت خانه های عالم و حضور دائمی روحانی در روستا در ارتقای فعالیت های مذهبی و فرهنگی روستا تاثیر گذار است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) هم افزود :هماهنگی های لازم با اداره تبلیغات اسلامی سبزوار ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای تابعه ششتمد انجام شده است .

وی اظهارداشت: بیشتر نقاط روستایی این منطقه تحت پوشش برنامه های تبلیغ و ترویج فرهنگ حسینی و تبیین فلسفه قیام خونین عاشورا و نهضت حسینی قرار گرفتند.

وی افزود: از مجموع 49 روستای ششتمد ، 27 روستا درخواست اعزام روحانی از طریق اداره تبلیغات اسلامی سبزوار نموده و باقی روستا ها نیز از روحانیون بومی یا از روحانیونی که در سنوات گذشته در این روستاها مستقر بودند ،بهره مند هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد