ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:


علی کهن؛ رئیس شورای شهرستان سبزوار شد
  
صبح پنجشنبه اولین جلسه شورای شهرستان در دوره چهارم به منظور انجام انتخابات داخلی با حضور مدرسی پور به عنوان نماینده قانونی دولت در محل فرمانداری سبزوار برگزار شد.
طبق قانون شوراها انتخاب هیات رئیسه شورای شهرستان باید با حضور و نظارت نماینده دولت بدون حق مداخله برگزار شود.
به گفته میردشتی -معاونت برنامه ریزی فرمانداری سبزوار- از شورای هر شهر و از میان شوراهای هر بخش در شهرستان یک نفر برای عضویت در شورای شهرستان معرفی می شوند.
علی کهن عضو شورای شهر ششتمد در خصوص اعضای معرفی شده به شورای شهرستان سبزوار گفت: کاظم کرامت به نمایندگی از شورای شهر سبزوار و گوهری از طرف شورای بخش مرکزی و همچنین درقدمی و کلاته به نمایندگی از شهر و بخش رودآب و بنده (کهن) و عباسی نیز از سوی شهر و بخش ششتمد معرفی شده اند.
وی افزود: در جلسه روز گذشته پس از قرائت قانون، انتخابات داخلی تحت نظارت و با حضور مدرسی پور برای تعیین هیات رئیسه برگزار شد که در نتیجه بنده (علی کهن) به عنوان رئیس، گوهری نایب رئیس و عباسی به عنوان خزانه دار برگزیده شدند.
رئیس جدید شورای شهرستان سبزوار در خصوص برخی تلاش ها برای حاشیه سازی پیرامون شورای شهرستان گفت: شکر خدا جلسه در فضایی خوب و با رضایت اعضا برگزار و به پایان رسید. حالا شاید برخی به خاطر منافعی بعد از جلسه بخواهند بعضی حرف ها را بزنند یا کارهایی انجام دهند. ما ضمن احترام به نظرات دیگران موظفیم به قانون عمل کنیم.
وی افزود: تا جایی که رأی زنی ها و حاشیه پردازی ها به فضای آرامش و احترام حاکم بر شورای شهرستان ضربه نزد مشکلی نیست. اما اگر احساس شود این حواشی منجر به مداخلات و زیر سئوال رفتن استقلال شورا و قانون می شود مطمناً ما متعهدیم مطابق ظوابط قانونی به وظایفمان عمل کنیم. سلام سربدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد