ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

پاسخ به مهدی اکبری

آقای مهدی اکبری عضو محترم شورای اسلامی شهر ششتمد مطلبی را

بصورت خصوصی برای خبرنگاران ششتمد ارسال نموده اند که متن ایشان به اینگونه است:

  

آقایان حسین پور و قربانی ضمن تشکر از انتشار اخبار ششتمد در روزنامه سایت و وبلاگهاو ... قبلا انتقادی کردم گویا درخور جواب نبود لازم دانستم جهت به نتیجه رسیدن بهتر زحمات شما دوباره تاکید کنم اخبارشورا بخشداری شهرداری و ادارات شهر را به گونه ای پوشش دهید که مردم از عملکرد مسولین خادم مطلع شوند و دیگران (غیر ششِتمدیها )نیز گمان نکنند ما چنین اداراتی نداریم .

پاسخ:

آقای مهدی اکبری عضو محترم شورای اسلامی شهر ششتمد

با سلام و عرض ادب

احتراماً به استحضار حضرتعالی می رساند خبرنگاران در ششتمد کاملاً بصورت افتخاری فعالیت می کنند و به همه ادارات در حد توان نگاهی یکسان دارند اما وقتی ادارات تعامل مثبتی با خبرنگاران ندارند ، خبرنگاران نیز از درج اخبار آن ادارات نیز معذور می باشند

بطور مثال اداره آموزش و پرورش از خبرنگاران به کرات برای پوشش اخبار مراسمات دعوت می کند و آخرین آن مراسم جشن سادات سالن ورزشی طالقانی و بی شک اخبار آن اداره نیز پوشش داده می شود ولی امروز جلسه ای در بخشداری برگزارمی شود و از خبرنگاران دعوت بعمل نمی آید حال به نظر شما ما از جلسه و یا برنامه ای  که در آن حضور نداریم چگونه خبر بنویسیم؟

و یا شما در شورای اسلامی آیا در جلسه ای رسمی از خبرنگاران دعوت کرده اید و پاسخی نشنیده اید؟

علی ایحال پوشش خبری از سطح شهر ششتمد به گواه آگاهان این حوزه در حد خوبی می باشد پس بیائید و تلاش نمائید تا ششتمد در حوزه های دیگر نیز همانند حوزه خبر و اطلاع رسانی بدرخشد!

با احترام و تشکر از پیگیری  اخبار توسط حضرتعالی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد