ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:


ششتمد ، سبزوار – امام جمعه ششتمد گفت : بزرگترین مشکل جوامع اسلامی در حال حاضر این است که این جوامع از غدیر فاصله گرفته اند و امامت را از اسلام جدا کرده اند.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :تداوم نبوت در ولایت مهمترین پیام غدیر است زیرا نبوت بدون ولایت ابتر است .
وی با اشاره به اینکه آنچه در این جوامع اسلامی مشهود است خلاء امامت است، اظهار داشت : آنان قرآن را گرفته اند ولی امامت معصوم را که مفسر و مبین قرآن است کنار گذاشته اند.
امام جمعه ششتمد گفت : آن چیزی که نظام جمهوری اسلامی را پس از گذشت بیش از ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با این همه هجمه ها و توطئه های دشمنان نظام سرپا نگه داشته، ولایت و امامت است.
حجت الاسلام ثباتی مقدم با تبریک عید غدیر به عنوان عید ولایت گفت : عید غدیر جایگاه بسیار عظیم و والایی در اسلام دارد تا جایی که در قرآن کریم خداوند از این روز به عنوان اکمال دین و اتمام نعمت یاد کرده است .
امام جمعه ششتمد با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که می فرماید عید غدیر خم از با ارزش ترین اعیاد امت من است ، گفت : همه ائمه و بزرگان از عید غدیر به عنوان یک روز با عظمت یاد کرده اند که بایستی این روز توسط همه مسلمان قدر دانسته شود.
حجت الاسلام ثباتی مقدم با اظهار اینکه عید غدیر روز آشکار شدن فضائل امیرالمومنان (ع) است ، افزود : با مطالعه خطبه غدیریه متوجه می شویم که پیامبر(ص ) هیچ مطلبی را در خصوص امیرالمومنین (ع) فروگذار ننموده اند و همه فضائل آن امام همام را بیان کرده اند.
وی ادامه داد : وقتی در حوادثی که پس از پیامبر (ص) مطالعه می کنیم متوجه می شویم یکی از استدلال های حضرت زهرا (س) استناد به روز غدیر است .
امام جمعه ششتمد اظهار داشت : روز عید غدیر روز نیکوکاری ، عبادت ، صدقه دادن ، هدیه دادن ، سپاس و شادی است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد