ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:

امام جمعه ششتمد :
حجت الاسلام والمسلمین ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه ششتمد گفت: مذاکره با آمریکا به معنی فراموشی رفتار گذشته آنها وپذیرش ظلم وستم وتن دادن به خواسته های مستکبرین نیست.
به گزارش سبزوارنیوز،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد همچنین افزود : این روزها اول رسانه ها و مطبوعات جهان و ایران بحث مذاکره تلفنی رییس جمهوری اسلامی ایران و آمریکا است.
وی گفت : این اتفاق فرصتی بود تا منطقی بودن ایران اسلامی بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.
امام جمعه ششتمد همچنین در خطبه های نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا ، در مورد مناسبت های تقویمی از جمله هفته نیروی انتظامی نیز اشاره کرد.  به گزارش خبرنگار ما همچنین حجت الاسلام والمسلمین ثباتی مقدم با شاره به سالروز شهادت امام جواد(ع) گفت: شهر ششتمد مفتخر به وجود مصلی و متوضی امام جواد(ع) است و بایستی مسئولین و مردم در خصوص ترویج نام و سیره امام جواد(ع) بیشتر تلاش نمایند.
وی  در ادامه به سالروز ازوداج حضرت امیر المومنین(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: الگوی یک ازدواج ساده و موفق ازوداج امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س) است.
امام جمعه ششتمد افزود: شاخصه های یک ازدواج سالم دینداری ، عفت و پاکدامنی ، هم کفو بودن زن و شوهر ، آسان گرفتن امر ازدواج ، رعایت حقوق یکدیگر و عشق و محبت است.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: ازدواج در سنین جوانی و دوری از تجملات از دیگر شاخصه های ازدواج سالم است.
خطیب جمعه ششتمد باشاره به روز جهانی کودک گفت: کودک از نظر اسلام حقوقی دارد که نامگذاری خوب ، علم آموزی ، آموزش قرآن و تربیت خوب از جمله آنهاست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد