ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:


امام جمعه ششتمد:سفر دکتر روحانی به مجمع عمومی سازمان ملل دستاوردهای مهمی داشت 
 
سبزوارما: امام جمعه ششتمد از توابع شهرستان سبزوار گفت :سفر دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران به مجمع عمومی سازمان ملل دستاوردهای مهمی به همراه داشت.
به گزارش سبزوارما،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اولین اتفاق این سفر ،سخنرانی رییس جمهوری کشورمان در سازمان ملل بود که با ادبیاتی خوب ، منسجم و متقن همراه بود.
وی ادامه داد: در این سخنرانی رییس جمهوری از مواضع اصلی نظام عدول نداشت و در هیچ جا از سخنرانی ایشان نشان از عقب نشینی نمی بینیم.
امام جمعه ششتمد اظهار داشت: در این سخنرانی دکتر روحانی به خوبی بحث و ماهیت رژیم صهیونیستی را بیان کردند.
حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: بحث هسته ای نیز در سخنرانی ایشان بسیار مناسب بیان و از حق هسته ای ملت ایران دفاع شد.
وی ادامه داد: به طور کلی سخنرانی ایشان را در مجموع در راستای فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه می توان دید.
امام جمعه ششتمد اظهار داشت: رییس جمهوری اسلامی ایران به طور کلی مواضع نظام را در قالب زیبا و قشنگی بیان کردند.
حجت الاسلام ثباتی مقدم با اشاره به گفت و گوهای گروه ۱+۵ گفت: این مذاکرات یک سابقه نسبتاً طولانی دارد و سالهاست که بحث مذاکرات با آنها مطرح است اما این بار به بعضی از مواضع ما اعتراف داشتند و این یک توفیق در مذاکرات برای کشورمان محسوب می شود.
امام جمعه ششتمد گفت: اینکه رییس جمهور آمریکا در یک سخنرانی و نطق علنی و رسمی اعلام کرده که قصد براندازی نظام ایران را ندارد این به معنی این است که آمریکا از مواضع خود عقب نشینی کرده است.
حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: این محقق نمی شد مگر با درایت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت های همه جانبه ملت ایران که در این چند سال اتفاق افتاد.
وی گفت: البته باید توجه داشت که این سخنان رییس جمهور آمریکا نشانی از دوستی با ملت ایران ندارد و به این دلیل است که آمریکا به این نتیجه رسیده است که از روش های مختلف زور نمی تواند به منافع خود برسد.
امام جمعه ششتمد با اشاره به مذاکره تلفنی دکتر روحانی با رییس جمهور امریکا گفت: مذاکره دو رییس جمهور نیز گویای همین موضوع است که آنها حاضر شده اند در بالاترین سطح با ایران گفت و گو کنند.
حجت الاسلام ثباتی مقدم ادامه داد: اینکه اوباما بستر مذاکره تلفنی را فراهم می کند نشان از عقب نشینی آمریکا و پیروزی ملت ایران در عرصه دیپلماسی دارد.
وی ادامه داد: آماده مذاکره بودن آمریکا که در همیشه ایام ،تفکر براندازی نظام ما را در سر داشته برای ملت ایران پیروزی بزرگ محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد