ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:

امام جمعه ششتمد:در هشت سال دفاع مقدس ،دشمن به اهداف خود نرسید
امام جمعه ششتمد گفت : به مدد امداد الهی و درایت حضرت امام راحل(ره) و نیز ایثارگی ملت ایران در هشت سال دوران دفاع مقدس دشمن به اهداف خود نرسید.
حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد با اشاره به هفته دفاع مقدس، افزود:مخالفت با هوای نفس جهاد اکبر است و پهلوان و قهرمان واقعی کسی است که با هوای نفسش مبارزه کند.
وی افزود:دشمن از حمله به ایران اسلامی اهدافی را دنبال می کرد که تسلط بر اروند رود ، تصرف استان زرخیز خوزستان و تسلط بر منطقه شمالی خلیج فارس از جمله اهدافشان بود.
وی اظهارداشت: صدام هدف از حمله به نظام نوپای جمهوری اسلامی را براندازی این نظام مقدس و ایفای نقش ژاندارمی منطقه را در سر داشت که به مدد امدادهای الهی به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافت.
وی در ادامه به روز بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت:مهمترین وظایف معلمان تربیت نسل آینده است و تربیت به معنای رسیدن به رشد ، هدایت به حق و کمال ، رسیدن به حد بلوغ و تشخیص است.
امام جمعه ششتمد افزود: تربیت به معنای تزکیه نفس و اخلاق و تربیت به معنای ادب است.
وی به سالروز هجرت بنیانگذار انقلاب اسلامی به پاریس اشاره و گفت: گرچه نپذیرفتن امام توسط دولت کویت روز سختی را رقم زد ولی هجرت امام به پاریس بعدها مشخص شد که از الطاف الهی بود زیرا حضور و تشریف فرمایی امام در پاریس سبب تسریع روند انقلاب و جهانی شدن صدای انقلاب اسلامی گردید. ایرنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد