ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

سبزوار-نماینده مردم سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم ششتمد در فصل سرما از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.   به گزارش ایرنا،مهندس رمضانغلی سبحانی فر امروز در نشستی که به همین منظور با حضور مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی در شهر ششتمد برگزار شده بود،اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم این منطقه گازرسانی به شهر و روستاهای ششتمد است که پیگیری های زیادی انجام شده است .

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: گاز رسانی به ششتمد که منطقه ای کوهپایه ای است، ضروری می باشد.
وی افزود: در آخرین برف سال گذشته مشکلات زیادی برای مردم منطقه بوجود آمد که حتی برای انتقال یک بیمار به مراکز درمانی با مشکل روبرو شده بودند.
وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که خوشبختانه اکنون گازرسانی به شهر ششتمد مراحل پایانی خود را طی می کند و سه روستای منطقه نیز همزمان با شهر ششتمد از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
سبحانی فر اظهارداشت: شرکت گاز و پیمانکار پروژه علیرغم مشکلات مالی به خاطر عدم تخصیص اعتبارات خوشبختانه پروژه را به خوبی پیش برده اند.
وی گفت: امیدواریم در زمستان امسال مردم ششتمد از نعمت گاز برخوردار شوند و نیازمند خرید نفت برای زمستان نباشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی نیز گفت: حداکثر تا ۱۵ آبانماه پروژه گازرسانی ششتمد به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس معراجی افزود: مردم ششتمد می توانند از ابتدای هفته جاری و زودتر از پایان عملیات گازرسانی داخل شهر با نظر اداره گاز شهرستان سبزوار در مورد لوله کشی گاز منازل خود اقدام کنند.
وی گفت: به خاطر رفع مشکل پیمانکار پروژه نیز بخشی از مطالبات پیمانکار در اولین فرصت پرداخت می شود تا پروژه در آبان ماه به پایان برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد