ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سلام سربدار نوشت:


بهره برداری از پروژه گازرسانی ششتمد تا ۱۵آبان 
 
پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۱
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: حداکثر تا ۱۵ آبانماه پروژه گازرسانی ششتمد به بهره برداری خواهد رسید.
بهره برداری از پروژه گازرسانی ششتمد تا ۱۵آبان
 
در جلسه ای پیرامون بررسی وضعیت گازرسانی به ششتمد و روستاهای منطقه که با حضور نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی برگزار شد، روند گازرسانی به این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

سبحانی فر در این نشست گفت: یکی از مطالبات مردم این خطه گازرسانی به شهر و روستاهای منطقه است که از ابتدای امر پیگیری جدی جهت برآورده شدن این خواسته به حق مردم را انجام دادم.

نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: ششتمد که در منطقه ای کوهستانی واقع شده است و زمستانهای بسیار سردی در این منطقه حکمفرماست و حتی در آخرین برف سال گذشته مشکلات زیادی برای مردم منطقه بوجود آمد که حتی برای انتقال بیمار به مراکز درمانی با مشکل روبرو شده بودند.

سبحانی فر گفت: بسیارخوشحالیم که گازرسانی به شهر ششتمد مراحل پایانی خود را طی می کند و سه روستای منطقه نیز همزمان با شهر ششتمد از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: شرکت گاز و پیمانکار پروژه علیرغم مشکلات مالی به خاطر عدم تخصیص اعتبارات خوشبختانه پروژه را به خوبی پیش برده اند.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در زمستان امسال مردم ششتمد از نعمت گاز برخوردار شوند و نیازمند خرید نفت برای زمستان نباشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: حداکثر تا ۱۵ آبانماه پروژه گازرسانی ششتمد به بهره برداری خواهد رسید.

معراجی افزود: مردم ششتمد می توانند از ابتدای هفته جاری و زودتر از پایان عملیات گازرسانی داخل شهر با نظر اداره گاز شهرستان سبزوار اقدام به اجرای گازرسانی منازل خود نمایند.

وی گفت: به خاطر رفع مشکل پیمانکار پروژه نیز بخشی از مطالبات پیمانکار در اولین فرصت پرداخت می شود تا پیمانکار نیز تا اول آبانماه پروژه را به پایان برساند.

عدم تامین اعتبارات پروژه گاز رسانی منطقه سبزوار را به تاخیر انداخت

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی همچنین گفت: عدم تامین اعتبارات در سال گذشته پروژه گاز رسانی به منطقه سبزوار به تاخیر انداخت.

علیرضا معراجی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۶۳ روستا در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد داریم که به محض تأمین اعتبارات گاز رسانی به همه مناطق آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۷ روستا گاز رسانی و ۱۹ روستا در حال اجرای پروژه هستند که تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

معراجی از کلنگ زنی برای اتصال ۵۰ روستا در منطقه سبزوار بزرگ تا ۲۲ بهمن ماه و افتتاح پروژه های آن تا سال آینده خبر داد.

بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای احداث خط لوله گاز در منطقه خوشاب نیاز است

سبحانی فر نیز همچنین در حاشیه این نشست گفت: برای احداث خط لوله ۲۰ اینچ گاز به مناطق خوشاب، جوین و جغتای بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مهندس علی سبحانی فر افزود: با احداث این خط لوله پروژه بزرگ فولاد سبزوار، شرکت جمکو و بخشی از شهرستان اسفراین نیز از نعمت گاز بهرهمند خواهند شد.

نائب رییس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته دستور این میزان اعتبار از سوی وزیران نفت دولت دههم و یازدهم داده شده است و با تامین اعتبار لازم شاهد گاز رسانی به این مناطق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه روستاهای سبزوار بزرگ در بهره مند شدن از گاز از حد میانگین کشوری پایین تر هستند گفت: به دلیل اینکه زیر ساخت های لازم در امر گاز رسانی در برخی مناطق فراهم نشده بود سبب شده تا از حد میانگین کشوری در برخی از بخش ها پایین تر باشیم.

وی افزود: دریک سال گذشته اقدامات خوبی در تامین این زیر ساخت ها صورت گرفته است و موافقت هایی از سوی دولت دهم و یازدهم در تامین اعتبارات لازم برای ایجاد این زیر ساخت ها صورت گرفته است.

سبحانی فر خاطرنشان کرد: با پیگیری صورت گرفته و جلساتی که با مدیر عامل شرکت گاز استان نیز داشتیم قرار شد در سال جاری کلنگ زنی برای احداث شبکه گاز به حداقل ۵۰ روستا زده شود.

وی از گاز رسانی به شرکت سیمان جغتای و اتصال شرکت سیمان جوین به شبکه گاز تا ۱۵ مهر ماه سال جاری خبر داد.

سبحانی فر افزود: شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار نیز با پیگیری های صورت گرفته به خط انتقال گاز متصل می شود. /سبزوار نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد