ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی :
نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی: تا قبل از آغاز فصل سرما مردم ششتمد از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

به گزارش سبزوارنیوز ، در جلسه ای پیرامون بررسی وضعیت گازرسانی به ششتمد و روستاهای منطقه که با حضور نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی و روند گازرسانی به این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

سبحانی فر در این نشست گفت: یکی از مطالبات مردم این خطه گازرسانی به شهر و روستاهای منطقه است که از ابتدای امر پیگیری جدی جهت برآورده شدن این خواسته به حق مردم را انجام دادم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: ششتمد که در منطقه ای کوهستانی واقع شده است و زمستانهای بسیار سردی در این منطقه حکمفرماست و حتی در آخرین برف سال گذشته مشکلات زیادی برای مردم منطقه بوجود آمد که حتی برای انتقال بیمار به مراکز درمانی با مشکل روبرو شده بودند.

سبحانی فر گفت: بسیارخوشحالیم که گازرسانی به شهر ششتمد مراحل پایانی خود را طی می کند و سه روستای منطقه نیز همزمان با شهر ششتمد از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: شرکت گاز و پیمانکار پروژه علیرغم مشکلات مالی به خاطر عدم تخصیص اعتبارات خوشبختانه پروژه را به خوبی پیش برده اند.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در زمستان امسال مردم ششتمد از نعمت گاز برخوردار شوند و نیازمند خرید نفت برای زمستان نباشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی نیز گفت: حداکثر تا 15 آبانماه پروژه گازرسانی ششتمد به بهره برداری خواهد رسید

معراجی افزود: مردم ششتمد می توانند از ابتدای هفته جاری و زودتر از پایان عملیات گازرسانی داخل شهر با نظر اداره گاز شهرستان سبزوار اقدام به اجرای گازرسانی منازل خود نمایند.

وی گفت: به خاطر رفع مشکل پیمانکار پروژه نیز بخشی از مطالبات پیمانکار در اولین فرصت پرداخت می شود تا پیمانکار نیز تا اول آبانماه پروژه را به پایان برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد