ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:

در آخرین شب مسابقات فوتسال جام رمضان ششتمد،تیم پارت پوشاک قهرمان و تیم های شامکان و قلعه کهنه مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.
به گزارش سبزوار نیوز ،شب گذشته و در دو بازی سخت و نفسگیر رده بندی و فینال، تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان ششتمد مشخص شدند.
در بازی رده بندی این دوره از مسابقات تیم قلعه کهنه به مصاف تیم دوم شامکان رفت کا نتیجه بازی در وقت معمول 1-1 مساوی تمام شد و این شامکانی ها بودند که به گل کردن هرسه پنالتی خود به مقام سوم مسابقات بسنده کردند.
در بازی فینال که با حضور امام جمعه ششتمد،بخشدار،مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سبزوار و مسئولین محلی برگزار شد،تیم های پارت پوشاک و پایگاه شهدا رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی هم در وقت معمول با نتیجه 1 -1 به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم پارت پوشاک با به ثمر رساندن 2 گل از 4 پنالتی ،با نتیجه 3بر2 به پیروزیرسید و به عنوان قهرمان مسابقات کاپ قهرمانی را از دستان امام جمعه دریافت کرد.
در پایان این مسابقات از علاوه بر جوایز اهدایی به تیم های برتر و بازیکن اخلاق مسابقات،به تمامی شرکت کنندگان لوح تقدیری اهدا و به 5 نفر از تماشاگران نیز به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
محمد ایوبی عضو هیئت فوتبال ششتمد ضمن تشکر از حضور و کمک مسئولین و با توجه به عدم احداث سالن ورزشی مصوبه سفر اول دولت نهم به سبزوار (تا کنون هیچگونه پیشرفتی خاصی نداشته است) از آنان خواست تا با گسترش همین سالن ورزشی گامی هرچند کوچک برای ورزش ششتمد بردارند.
گفتنی است این مسابقات توسط هیئت فوتبال ششتمد و با همکاری حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم(ع) در سالن ورزشی شهید شعبانی ششتمد برگزار شد./32351مصطفی قربانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد