ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:

فریاد مرگ بر اسراییل در ششتمد طنین انداز شد
مردم مومن و ولایت مدار ششتمد روز جمعه در راهپیمایی ضد استکباری روز قدس ، با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت و پشتیبانی همه‌‌جانبه خود را از قیام مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
مردم انقلابی و مومن ششتمد در این همایش ملی با سردادن شعارهای مرگ بر منافق و فتنه گر،شعار هر مسلمان مرگ بر آمریکا،شعار روزه داران مرگ بر آمریکا و...انزجار خود از صهیونیست و استکبار جهانی را اعلام کردند.
در راهپیمایی گسترده مردم ششتمد روحانیون ،امام جمعه ،مسوولان محلی ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،دانشجویان و دانش آموزان ، نیروهای انتظامی و نظامی ،بسیجیان و اقشار مختلف مردم شرکت داشتند.
مردم ششتمد در این راهپیمایی که تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و نیز پارچه نوشته هایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دست داشتند با سر دادن شعارهای مختلف با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
راهپیمایی روز قدس ششتمد از مقابل حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم(ع) به سمت مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
داوطلب یکی از فرهنگیان ششتمدی هم در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا گفت: این حضور حداقل وظیفه ما می باشد تا نشان دهیم که ما مسلمان متحد هستیم و لحظه ای از آرمانهای خود کوتاه نخواهیم آمد.
دلاوری یکی از کسبه ششتمد نیز این سووال را مطرح کرد که مگر می شود ببینی در جهان اسلام اتفاقات متعدد می افتد و ما ساکت باشیم .
وی افزود: از اتفاقات ناگوار و کشته شدن مسلمانان در جای جای جهان متأثر هستیم و با حضور در راهپیمایی رور جهانی قدس این ابراز تأثر خود را از کشتار مسلمانان در نقاط مختلف اعلام می کنیم.
علوی از روستای پادر ششتمد با خوشنودی از شرکت در اجتماع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس گفت: عبادات ما در ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز قدس تکمیل می شود.
وی ادامه داد: اگر چنانچه نمی توانستم به این وظیفه شرعی یعنی شرکت در راهپیمایی به خاطر بعد مسافت عمل کنم بسیار ناراحت بودم و برای خودم نوعی خسران به حساب می آوردم.
یک کشاورز بعد از ۲۳ روز روزه داری و عبادت و با چهره ای خسته از گرمای مردادماه و کار طاقت فرسای کشاورزی هم گفت: آمده ام تا به سفارش پیامبرم ندای مردم فلسطین را پاسخ بدهم ، آمده ام تا به ندای مردم سوریه لبیک بگویم و آمده ام تا ندای مردم مظلوم را پاسخ دهم.
پایان بخش این مراسم باشکوه قرائت قطعنامه و خطبه های نماز پرصلابت جمعه ششتمد بود. ایرنا
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.sabzevarnews.blogfa.com

وبلاگ اخبار فرهنگی اجتماعی شهرستان سبزوار دو ساله شد.



این وبلاگ که طی دوسال قبل در چنین روزهایی راه اندازی شد یک وبلاگ رسانه ای وخبری بود که تا حدودی توانسته است در کار خود موفق باشد.

هدف این وبلاگ درج اخبار و اطلاعات شهرستان سبزوار در حوزه دیجیتالی بوده است که تا هنگام درج این مطلب 19015هزار نفر واقعی از آن بازدید کرده اند.

خوشبختانه این وبلاگ به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای خبرگزاری ها و روزنامه ای کثیر الانتشار خراسان و قدس و دیگر روزنامه های قابل توزیع در شهرستان سبزوار شده است .

این وبلاگ خبری همچنین توانسته است اخبار قابل درج شهرستان سبزواررا در دنیای اینترنتی منتشر کرده و با سایتهای مهم سبزوار از جمله سبزوار پیام – سلام سربدار- سبزوار نیوز– سبزوار انلاین -مجله ایترنتی اسرارنامه و دیگر وبلاگهای خبری همکاری داشته است .

تعداد1010 خبر و گزارش طی دو سال عمر این وبلاگ درج و منتشر شده است و قریب به 99 درصد اخبار و گزارشات درج شده در این وبلاگ توسط نویسنده وبلاگ درج واطلاع رسانی شده است .

میانگین اخبار منتشره در ماه قریب به 8/37 خبر بوده است و میانگین بازدید روزانه نیز قریب به 54 نفر می باشد که در پربیننده ترین روز 573 نفر از این وبلاگ دیدن کرده اند .

در نظر سنجی از این وبلاگ نیز 9/45درصد آرا به نتیجه عالی ختم شده است 5/13درصد به امتیاز خوب و 2/16 درصد به متوسط و 3/24درصد هم به گزینه ضعیف رای داده اند.

ودر نظرسنجی بعدی از این وبلاگ نیز38%درصد آرابه نتیجه عالی ختم شده است 15%درصد امتیاز خوب و15%درصد به متوسط و15%درصد هم به بهتر است است وبیشتر کار شود15%درصد ضعیف رای داده اند.

این وبلاگ امیدوار است تا بتواند با درج مطالب و اخبار و بیان استعدادها و توانمندی ها و مشکلات موجود در منطقه به عنوان عضوی کوچک از اعضای این بخش قدمهای مثبتی برای آبادانی و پیشرفت منطقه بردارد

منتظر پیشنهادات و انتقادات سازنده شما برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد