ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:

امام جمعه ششتمد: روز قدس روز اسلام است

  
حسین پور/ امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد گفت: روز قدس روز اسلام است و روزی است متعلق به جهان اسلام و از یادگاران امام راحلمان محسوب می شود.

حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: مردم ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری گسترده در راه پیمائی روز قدس خواهند داشت.

 وی با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: یکی از مهمترین ویژگی های زمامداران در سیره حکومت امام علی(ع) حق محوری و باطل ستیزی است و یکی دیگر از آنها مردم داری و مهرورزی می باشد.

 خطیب جمعه ششتمد اظهار داشت: متأسفانه برخی ادارات ما با مردم نامهربانند و کار مردم را بدون دلیل امروز و فردا می کنند و کاری را که در یک روز انجام آن ممکن است به روزهای آتی موکول می کنند که این شیوه با شیوه زمامداری حضرت امیر(ع) مغایرت دارد.

 وی گفت: یکی دیگر از ویژگی های زمامداری در سیره حکومتی مولای مظلومان توجه خاص به ضعفاء و ستمدیدگان می باشد که امام راحلمان نیز به این مهم توجه خاصی داشتند.

 امام جمعه ششتمد افزود: صداقت ، راستگوئی و دشمن ستیزی  از دیگر ویژگی های زمامداری در حکومت حضرت علی(ع) است.

 وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشتند که آمریکائیها غیرقابل اعتماد و غیر منطقی هستند و در برخوردهایشان صادق نیستند.

 وی در پایان با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری گفت: شیخ فضل الله از عالمان بیدار و هوشیاری بود که قائل به مشروطه مشروعه بود و وقتی دید که مشروطه از مسیر شرع خارج شده ایستاد و بالای دار رفت و به شهادت رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد