ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


بخشدار ششتمد:
مهمترین مشکل بخش ششتمد مسئله آب شرب میباشد


بسبزوار نیوز / خشدار بخش ششتمد از توابع شهرستان سبزوار گفت: مهمترین مشکل بخش مسئله آب شرب میباشد که در 10سال گذشته باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای مردم شده بود.

علیرضا عبداللهی در جمع خبرنگاران و در محل بخشداری ششتمد افزود: با کسب مجوز حفرچاه در منطقه روداب به عمق 180 کیلومتر با آب دهی  30لیتر آب به مرحله اجرا در آمد و که مشکل آب بخش ششتمد برای 10سال آینده حل خواهد شد.

وی ادامه داد: تنها مانع موجود در انتقال این آب از روداب به این بخش  مسئله  لوله گذاری است که نیازمند  5/2 میلیارد تومان اعتبار میباشد که با پیگیری های انجام شده و تخصیص اعتبار لازم این مشکل نیز بزودی حل خواهدشد.

وی  با اشاره به وضعیت گاز رسانی در این بخش افزود: پروژه گازرسانی بخش و روستاهای آن با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در دو فاز به مرحله اجرا در آمد که در فاز اول به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم پروژه متوقف گردید.

وی ادامه داد: اما در سال جاری و با پیگیری های انجام شده توسط مسئولان روند اجرای پروژه تسریع یافته است و ما امیدواریم که طبق برنامه زمانبندی این پروژه ملی مهر ماندگارهدیه ای از دولت خدمتگزار در تابستان به اتمام برسد. 114/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد