ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:

توسعه مزار ابن فندق (ابوالفضل بیهقی) روند کندی را طی میکند



سبزوار نیوز / بخشدارششتمد در ارتباط توسعه مزار ابن فندق (ابوالفضل بیهقی ) گفت: متاسفانه توسعه این مزار نیز به دلیل عدم همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان سبزوار روند کندی را طی میکند .

علیرضا عبداللهی  ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتباری که برای توسعه این آرامگاه در نظرگرفته شده بود به دلیل مشخص نشدن ردیف اعتباری آن برای بخش ششتمد در جای دیگری در استان هزینه شده است که در این زمینه با مکاتباتی  با اداره کل میراث فرهنگی استان صورت گرفت  بنا شد که این اعتبار به این بخش  بازگردانده شود.

وی افزود: البته فعالیت هایی در زمینه چمن کار ،تغییر فضای آرامگاه ، توسعه مزار این بزرگوار و...صورت گرفته است .

این مسئول با بیان این مطلب که بخش ششتمد قطب تولید و صادرات زعفران در غرب استان خراسان رضوی میباشد گفت: زعفران این منطقه دارای عیار بالایی است و ما امیدورایم در آینده نزدیک در بحث توسعه زعفران بتوانیم به رکورد تولید 15 کیلو زعفران  در هکتار برسیم.

بخشدار ششتمد در ارتباط باحل مشکل اراضی ملی با کشاورزان ومردم بومی افزود: این مشکل نیز با انجام جلسات پی در پی بین فر مانداری و منابع طبیعی حل شد و قرار براین شد که افرادی که سالهاست از این زمینها استفاده میکنند در اختیارشان بماند. 

وی با اشاره به مشکل دکل تلویزیون این بخش نیز گفت: بزودی دکل تلویزیون در روستای البلاغ این بخش نصب میشود مردم این منطقه و روستاهای اطراف آن میتوانند بیش از 2 کانال تلویزیونی را ببینند.

عبداللهی با اشاره به نیازمندی های بخش ششتمد ادامه داد: این نیازمند استقرار ادارات ثبت احوال ، احداث بیمارستان ،مرکز بهداشت و... میباشد تامردم بتوانند به راحتی خدمات مورد انتظارشان را در یافت کنند.

وی با اشاره به میزان راههای آسفالت و شوسه این بخش تصریح کرد: بزرگترین کارگاه راه آسفالته شهرستان در بخش ششتمد میباشدو در این بخش بیش از 435 کیلومتر راه در این بخش موجود میباشد که بیش از 165 کیلومتر آن آسفالت و 120 کیلومتر آن شوسه و بقیه خاکی میباشند.

عبدالهی افزود: 12 پروژه توسط اداره راه و شهرسازی در سال جاری در این بخش با کسب اعتبار لازم انجام میشود و ما  ما امیدورایم که در آینده نزدیک به سرانجام برسد.

وی دغدغه اصلی این بخش در حوزه راه را اتصال جاده اصلی به این بخش عنوان کردو یادآور شد: این مهم نیز با کسب اعتبار لازم و انجام زیرساخت ها به زودی تحقق میابد. 114/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد