ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سلام سربدار نوشت:

مشکلات آب شرب ششتمد حل می شود


سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۰
 
با پیگیریهای مکرر مسئولین و اقدامات مؤثر شرکت آب و فاضلاب یک گام دیگر تا حل مشکل آب شرب ششتمد باقی مانده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار در حاشیه بهره برداری از حوضچه فشارشکن شبکه آبفای ششتمد گفت: شهر ششتمد به دلیل قرار گرفتن در کوهپایه دارای اختلاف ارتفاع زیادی است و این مهم برای شبکه آب شرب ششتمد باعث ایجاد مشکلاتی می شد.

آغشته افزود: با بهره برداری از این حوضچه قطعاً باعث کاهش اتفاقات و به دنبال آن شاهد قطعی کمتر آب خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای اجرای این پروژه تعادل و یکسان سازی فشار آب مناسب در تمامی نقاط سطح شبکه خواهد بود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: برای انجام این پروژه اعتباری بالغ بر  ۵۰۰ میلیون ریال از منابع جاری شرکت آب و فاضلاب سبزوار هزینه شده و به منظور صرفه جویی، این پروژه بصورت امانی توسط اداره آبفای ششتمد انجام شده است.

آغشته اظهار داشت: در سنوات گذشته نیز به منظور کاهش مشکلات کمبود آب شرب اقدام به تعویض بیش از ۱۵ هزار مترشبکه توزیع در سطح شهر ششتمد نموده ایم و در همین راستا ۱۳ کیلومتر شبکه فرسوده از مدار خارج شده است.

وی افزود: اجرای۱۱۰۰متر خط کمکی انتقال آب شرب و ایجاد پمپاژ کمکی در محل چاه شماره یک سودآباد از دیگر برنامه های کاری شرکت آبفای سبزوار بوده است که به محض اتفاقات در پمپاژ اصلی، پمپاژ کمکی وارد مدار می شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب سبزوار ادامه داد: چاه جدید ششتمد نیز حفاری شده و تمام مراحل نصب لوله جدار و آزمایش انجام گرفته ودر صورت تخصیص اعتبار خط انتقال آن نیز انجام می پذیرد و این مهم مستلزم همکاری مسئولین است.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو تلفنی با خبرنگار ما گفت: از چندی قبل پیگیر تخصیص اعتبار جهت اجرای خط انتقال آب شرب ششتمد بوده ایم.

مهندس علی سبحانی فر افزود: با توجه به پبگیریهای صورت گرفته و حفر چاه آب شرب قطعاً در جهت تخصیص اعتبار خط انتقال تلاش بیشتری خواهیم نمود تا مشکل آب شرب ششتمد مرتفع گردد و مردم ششتمد به یکی از خواسته های خود هر چه سریعتر برسند. /سبزوار پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد