ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سلام سربدار نوشت:

امام جمعه موقت ششتمد خطاب به مسئولین انتخابات:
در محضر خداوند باید پاسخگو باشید


شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
 
از این سهل انگاری نمی توان گذشت و گلایه داریم چرا که کسی که مؤمنین و خانواده معظم شهداء در محل سکونت ایشان اذعان به فساد این کاندیدا دارند نباید تأئید شود و نگذارید با عملکرد ناصواب خود دل خانواده شهداء خون شود و این در هر نقطه ای که اتفاق بیفتد قابل گذشت نیست.
امام جمعه موقت ششتمد در جمع مردم گفت: همه ما باید قدر لحظه لحظه عمر را بدانیم چرا که این جهان بسیار کوتاه و گذراست.

حجت الاسلام سیدباقر اسلامیخواه افزود: نزدیک انتخابات مهم و سرنوشت سازی هستیم و هر دو انتخابات پیش رو یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم است.

وی ادامه داد: بحث تأئید صلاحیت بزرگان در انتخابات ریاست جمهوری قطعاً توسط شورای محترم نگهبان با دقت انجام خواهد شد و هرکس هم تأئید شد کسی حق ندارد فرافکنی کند.

اسلامیخواه گفت: اما در بحث انتخابات شوراها و بررسی صلاحیت ها انتظار می رود این موضوع به افرادی که واگذار شده است با دقت نظر بررسی کنند و این سخن که امروزه در محافل شنیده می شود که هر کسی بیاید تأئید می شود خلاف رویه امام (ره) است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: ما باید در همیشه ایام سخنان امام (ره) آویزه گوشمان باشد و نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

روحانی مقیم ششتمد اظهار داشت: کسی که به فساد اشتهار دارد نباید تأئید شود و خدای ناکرده به صرف اینکه در روستا یا محله برای فلان نماینده کار و تبلیغات می کرده است حالا تأئید شود خلاف قانون و مقررات است.

وی ادامه داد: از این سهل انگاری نمی توان گذشت و گلایه داریم چرا که کسی که مؤمنین و خانواده معظم شهداء در محل سکونت ایشان اذعان به فساد این کاندیدا دارند نباید تأئید شود و نگذارید با عملکرد ناصواب خود دل خانواده شهداء خون شود و این در هر نقطه ای که اتفاق بیفتد قابل گذشت نیست.

اسلامیخواه افزود: اسم افرادی برده می شود که معلوم الحال هستند و مشهور به زشت و بدی نیاز به مدرک ندارد، آیا شما حاضر هستید با این افراد حداقل ارتباط خانوادگی را داشته باشید و حال چطور گوشه ای از امورات یک شهر یا یک روستا را می خواهید به این گونه افراد بسپارید.

امام جمعه موقت ششتمد گفت: خواهشی از عزیزان نظارت دارم این است که مراقب باشند که باید در قیامت در محضر خداوند پاسخگو باشند و به گونه ای رفتار نکنند که فردای قیامت شرمنده و خجل شوند.

روحانی مقیم ششتمد ادامه داد: به پای این انقلاب خون های مقدسی ریخته شده و چه فرزندانی یتیم شده اند و چه افرادی که جانباز شده و اکنون با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند حال ما چگونه می خواهیم جواب این خونها، یتیمان و جانبازان را بدهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد