ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

دانش آموزان قرآنی ششتمد 45رتبه استانی کسب کردند


سبزوار-معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد سبزوار گفت: دانش آموزان این منطقه امسال در مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان استان خراسان رضوی 45 رتبه استانی کسب کردند.

دانش آموزان قرآنی ششتمد  45رتبه استانی کسب کردند

محمد حسن طیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مسابقات چهار دانش آموز ششتمد در رشته های انشاء نماز، صحیفه سجادیه و احکام نماز به مرحله نهایی کشوری راه پیدا کردند.

وی گفت: فاطمه نوری دانش آموز پیش دانشگاهی و زهرا اسماعیلی دانش آموز سال سوم متوسطه نیز در رشته احکام به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی اظهار کرد: فاطمه کاملی در پایه دوم راهنمایی در رشته صحیفه سجادیه و محمد جواد باغبانی در پایه دوم راهنمایی در رشته انشاء نماز، هر دو دانش آموز از روستای کیذور ششتمد موفق به راه یابی به مسابقات نهایی کشور شدند.

طیبی افزود: 10نفر از دانش آموزان نیز به مرحله مقدماتی کشور و یا مرحله نهایی استانی راه پیدا کرده اند که در صورت کسب رتبه می توانند به مرحله نهایی کشور راه پیدا کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: مسابقات نهایی استانی خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: مریم طاهری ، زهره قربانی و عباس میری در رشته تفسیر ، فاطمه قائنی ، فاطمه اسلامی ، حجت الله اکبری ، میلاد بهلول و وجیهه حسین آبادی در رشته نهج البلاغه ، محمد ابراهیم مشفقی در رشته اذان و علی قناعتی در رشته مداحی توانسته اند به مرحله نهایی استانی راه یابند.

وی اظهارداشت: برگزاری مسابقات قرآنی و توجه به استعدادهای ناب دانش آموزان باعث شده است خانواده ها در این منطقه نگاه ویژه ای به قرآن و نهج البلاغه داشته باشند به گونه ای که فاطمه حسین آبادی کوچکترین خطیب نهج البلاغه در پایه دوم ابتدایی از روستای حسین آباد شامکان توان رقابت با دانش آموزان مقطع راهنمایی را دارد.

طیبی افزود: امیدواربم با بسترسازی های صورت گرفته توسط مجموعه آموزش و پرورش ششتمد و نگاه ویژه اداره کل آموزش و پرورش به مسائل قرآنی، شاهد درخشش بیشتر دانش آموزان ششتمد باشیم./2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد