ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:

امام جمعه ششتمد:


برنامه ریزی اقتصادی سبب شکست برنامه های دشمن خواهد شد



برنامه ریزی اقتصادی سبب شکست برنامه های دشمن خواهد شد امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : برنامه ریزی اقتصادی سبب شکست برنامه های دشمن خواهد شد.
  
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چند سال پیاپی توجه خاصی به مسائل اقتصادی داشتند و در نامگذاری سالها این مهم به خوبی نمود دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت مسئله اقتصاد مقام معظم رهبری از سال 88 نامگذاری ها را به سمت مسائل اقتصادی معطوف فرمودند که نامگذاری این سالها به نام اصلاح الگوی مصرف ، همت مضاعف و کار مضاعف ، جهاد اقتصادی ، تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی نشان از توجه ایشان به این مقوله را می دهد.

خطیب جمعه ششتمد اظهار داشت: امسال نیز توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده که مردم ما با برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری موجب خنثی شدن نقشه دشمن و توطئه های آنان خواهند شد.

وی ادامه داد: کشور ما به لحاظ منابع بسیار غنی است و برنامه ریزی اقتصادی مناسب سبب شکست برنامه های دشمن خواهد شد.

امام جمعه ششتمد با اشاره به روز جهانی بهداشت هم گفت: اسلام در ده ها قرن قبل بر مسئله بهداشت اهتمام جدی داشته و بنای اسلام بر نظافت و پاکیزگی است و مقدمه همه عبادات طهارت و پاکیزگی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: اسلام هم به بهداشت فردی نظافت بدن ، لباس ، دندان وسایل شخصی ، محل زندگی ، خوراک و هم به بهداشت اجتماعی عنایت ویژه ای دارد.

خطیب جمعه ششتمد به سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اشاره کرد و اظهار داشت: صیاد شیرازی یک نظامی پرورش یافته در دامن دین و روحانی بود که مقام معظم رهبری بر تابوت او بوسه زد و ایشان را سرباز صادق ، فداکار ، نظامی مؤمن و پارسا و انسانی پاک نهاد و شجاع و مصمم دانست. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد