ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:


تمام امکانات شهرداری ششتمد برای بازگشایی معابر بسیج شده است



تمام امکانات شهرداری ششتمد برای بازگشایی معابر بسیج شده است شهردار ششتمد سبزوار گفت: تمام امکانات این شهرداری برای بازگشایی معابر مسدود شده ناشی از ریزش برف در این شهر بسیج شده است.
   به گزارش سبزوارپیام، حمید رضا داورزنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به خاطر بارش شدید برف که از عصر دیروز در ششتمد آغاز شده، تردد در راههای ارتباطی این منطقه با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: ارتفاع برف در ششتمد به حدود 50 سانتی متر و در ارتفاعات رودخانه این شهر به حدود یک متر رسیده است.

شهردار ششتمد اظهارداشت: بر اساس گزارش های رسیده، در بخشی از محور سبزوار ـ بردسکن که در حوزه ششتمد قرار دارد، تردد با کندی انجام شده و راه های روستایی دهستان بیهق ششتمد نیز مسدود شده است.

داورزنی افزود: در محور ششتمد ـ سبزوار نیز از سبزوار تا محدوده روستای دولت آباد تردد به کندی انجام می شود و در بقیه این محور به سوی ششتمد، رفت و آمد با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

شهردار ششتمد با بیان اینکه همه امکانات شهرداری ششتمد برای بازگشایی معابر و راههای روستایی بسیج شده است گفت: توان این شهرداری فقط پاسخگوی نیاز سطح شهر و محور اصلی ششتمد می باشد.

داورزنی، از اداره راه و شهرسازی سبزوار خواست به یاری شهروندان و مردم بخش ششتمد بشتابند تا با کمک شهرداری مشکلات ارتباطی مردم این منطقه برطرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد