ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:


امام جمعه ششتمد:


شورای نگهبان مطمئن ترین فیلتر مصوبات مجلس است


شورای نگهبان مطمئن ترین فیلتر مصوبات مجلس است امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : شورای نگهبان مهم ترین و مطمئن ترین فیلتر مصوبات مجلس شورای اسلامی است .

 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد ، افزود: شورای نگهبان ناظر امین بر تمامی انتخابات کشور می باشد که در طول بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی داشته است.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) بعنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی همه ملزومات مورد نیاز این بنای عظیم را طرح ریزی کرد و یکی از اینها، شورای نگهبان است که در آن شش نفر فقیه و شش نفر حقوقدان عضو هستند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) گفت: آن امام بزرگوار، سکونتش در محله عسگر و تحت نظر نظامیان بوده و مدتها در زندان به سر می برد که روزها را روزه می گرفت و شبها را به عبادت می گذارند و به غیر ذکر خدا سخنی بر زبان نمی آورد .

امام جمعه ششتمد به سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) اشاره کرد و اظهارداشت: آن حضرت مقامهایی دارد همچون عالمه ، محدثه ، شفیعه و امام رضا(ع) فرموده کسی که معصومه را در قم زیارت کند همانند این است که مرا زیارت کرده است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم همچنین افزود: در راهپیمائی 22 بهمن مردم حماسه ای عظیم به وجود آوردند.

وی در ادامه به ابلاغ سیاست های کلی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ای ایران توسط رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: معظم له چندسالی است که مسائل اقتصادی را مورد توجه قرارداده اند و در نامگذاری این چندساله این مهم به خوبی نمود پیدا کرده است.

امام جمعه ششتمد در پایان و در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود: جامعه مدرسین حوزه علیمه قم مجموعه ای ارزشمند است که طی 50 سال گذشته خدمات علمی ، فرهنگی و عملی فراوانی در عرصه بین المللی و داخلی داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد