ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایسنا نوشت:


بخشدار جدید ششتمد سبزوار معرفی شد؛
فرماندار شهرستان سبزوار:
از همه ظرفیت‌های شهرستان برای استقرار فرمانداری ششتمد استفاده می‌کنیم

فرماندار شهرستان سبزوار گفت: از همه ظرفیت‌های شهرستان برای استقرار فرمانداری ششتمد استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)ـ منطقه خراسان، قاسم شعبانی عطار امروز بیست و چهارم بهمن‌ماه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار ششتمد سبزوار، دلیل تاخیر در معرفی بخشدار را پیگیری موضوع استقرار فرمانداری ششتمد عنوان کرد.

وی بخشدار سابق این بخش را نیرویی باسابقه، با تجربه و مدیر عنوان کرد و بخشدار جدید را نیرویی جوان، منضبط و دارای سلامت کاری معرفی و ابراز امیدواری کرد: با پتانسیل‌های فراوان منطقه بتواند مشکلات مردم این خطه را برطرف کند.

نماینده عالی دولت در سبزوار در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن ماه پرداخت و ابراز داشت: علی‌رغم تلاش دشمنان نظام، مردم از تمام اقشار برای این راهپیمایی حضور یافتند و برگ زرین دیگری را رقم زدند.

وی ادامه داد: بسیاری تصور می‌کردند مردم به جهت مشکلات اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نکنند اما باشکوه‌تر از سال‌های گذشته حضور یافتند که امیدوارم مسوولان نیز بتوانند دین خود را به این مردم ادا کنند.

شعبانی عطار همچنین به انتخابات پیش‌رو اشاره و اضافه کرد: مردم با حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب را به دشمنان ثابت می‌کنند.

وی سپس با اشاره به مطرح بودن ارتقای داورزن به شهرستان از چندی قبل و ابلاغ مصوبه آن از حدود 6 ماه گذشته، اظهار کرد: مجموعه مدیران استان تلاش داشتند که شهرستان‌های جدید خراسان رضوی با یکدیگر تاسیس شوند ولی به دلیل طولانی شدن این موضوع سرپرست فرمانداری داورزن همزمان با 22 بهمن‌ماه معرفی شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم، امام جمعه ششتمد با تاکید بر اینکه نباید به این پست و مقام‌ها به عنوان طعمه نگاه کنیم، گفت: این مقام‌ها امانتی است که ثمره خون شهدا و فداکاری یک ملت محسوب می‌شود.

وی راهپیمایی عظمیم 22 بهمن و حضور پرشور مردم را سبب متعجب شدن دشمنان داخل و خارج دانست.

مهدی ترمئی، بخشدار سابق ششتمد پیگیری استقرار نهاد پربرکت نماز جمعه ، پیگیری استقرار فرمانداری ششتمد، پیگیری ایجاد شهرکت صنعتی، پیش بینی و پیگیری سایت اداری شهرستان را از جمله فعالیت‌های خود در این بخشداری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به شهر ششتمد مراحل پایانی خود را طی می‌کند، ابراز کرد: گازرسانی به روستاهای مجاور نیز در برنامه کاری این بخشداری قرار دارد.

در پایان این مراسم علیرضا عبداللهی به عنوان بخشدار جدید ششتمد معرفی و از خدمات مهدی ترمئی بخشدار سابق ششتمد قدردانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد