ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:


امام جمعه ششتمد سبزوار:

مردم نشان دادند که پای انقلاب ، اسلام و امام ایستاده اند



سبزوار- امام جمعه ششتمدسبزوار گفت :مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان دادند که پای انقلاب ، اسلام، امام راحل ، رهبری و شهدا ایستاده اند.

مردم نشان دادند که پای انقلاب ، اسلام و امام ایستاده اند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم امروز در جمع مسوولان ششتمد افزود: پیام مردم ایران در این راهپیمایی این بود که تا آخرین قطره خون از اهداف انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی گفت : بی شک حضور بی نظیر مردم که حماسه دیگری را رقم زدند پاسخی بود به همه خیال پردازی ها دشمنان انقلاب اسلامی ایران که بدانند مردم ایران همچنان هوشیار و جانانه آماده دفاع از نظام مقدس خود هستند.

وی اظهارداشت :انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی به همراه داشته که بخش آن دستاوردهای سیاسی این انقلاب اسلامی است .

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی ایران این بود که نظریه جدایی دین از سیاست را ابطال کرد و حضرت امام خمینی (ره) به خوبی توانست دین و سیاست را در پیشبرد این انقلاب به کار ببرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران باعث استقلال ملی و رهایی از وابستگی به کشورهای به اصطلاح ابرقدرت گردید که یکی از مهمترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: احیای مجدد اسلام و تشیع در جهان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که امروز ثمره آن را به خوبی در سایر کشورها می بینیم.

امام جمعه ششتمد افزود: تحقق آزادی و به دست آوردن حق تعیین سرنوشت یکی دیگر از دستاوردهای این انقلاب اسلامی بود و در سایه این انقلاب اسلامی استکبار جهانی و بویژه آمریکا به شدت تحقیر شد.

وی ادامه داد: صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان ، ارتقا بینش سیاسی جامعه، احیای اعتماد به نفس و جرأت ایستادن در برابر قدرت ها ، حفظ تمامیت ارضی و سربلندی در دفاع مقدس ، ایجاد و تعمیق اتحاد مسلمین از دیگر دستاوردهای این نظام مقدس است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد