ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

مردم ششتمد :

با حضور گسترده در راهپیمایی عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشیم



سبزوار - مردم شهر ششتمد سبزوار گفتند: به کوری چشم دشمنان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشیم.

با حضور گسترده در راهپیمایی عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشیم

جمعی از آنان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز 22بهمن اعلام داشته و آن را پاسخی کوبنده به تحریم ها و تهدید های دشمنان دانستند.

یک شهروند ششتمد در این باره گفت: روز 22بهمن، عیدی است که ثمره تلاش امام راحل و خون شهدای عزیز است.

محمد رضا اکبری افزود: راهپیمایی 22بهمن هر سال با شکوه خاصی در جای جای ایران اسلامی برگزار می شود و امسال نیز مردم گسترده تر از سال های قبل و با حضوری وصف ناپذیر در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

این ورزشکار افزود: تدابیر لازم اندیشیده شده تا ورزشکاران ششتمد با لباس ورزشی همپای سایر اقشار مردم در این راهپیمایی شرکت کنند.

یکی از فرهنگیان ششتمد نیز گفت: با توجه به بیداری اسلامی در منطقه که ثمره تفکرات امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به تحولات جدید منطقه و فشارهای مختلف اقتصادی بر مردم ایران، ضرورت حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی امسال ملموس تر است.

قاسم تقی پور افزود: حضور گسترده و با شکوه مردم در این راهپیمایی موجب عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است و دشمنان داخلی و خارجی را مایوس می کند.

وی اظهار داشت: ما شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را به عنوان یک تکلیف شرعی دانسته و هیچ توجیهی برای شرکت نکردن خود نمی بینیم و هیچ چیز خللی در انجام این فریضه ایجاد نخواهد کرد.

یکی از ساکنان روستای برازق ششتمد هم گفت: هر سال در راهپیمایی های طول انقلاب شرکت کرده ام و امسال نیز به همراه جمعی از روستائیان این روستا برای شرکت در راهپیمای 22 بهمن به ششتمد مراجعه خواهم کرد.

علیرضا حسینی افزود: هر چه عمر انقلاب اسلامی ایران بیشتر می شود، حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی پررنگ تر و گسترده تر می گردد.

وی اظهار داشت: به عنوان یک کشاورز از تمام کشاورزان و روستائیان می خواهم

امسال که دشمنان به خیال خود به دنبال تهدید و فشار اقتصادی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، با حضور گسترده تر خود نشان دهند که اقشار کشاورز و روستایی ایران همچنان دنباله رو تفکرات امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه هستند.

یکی دیگر از شهروندان ششتمد نیز گفت: شهدای عزیز جان خود را برای نظام اسلامی فدا کردند، آزادگان سختی های فراوان کشیدند و جانبازان رنجهای بسیار متحمل شدند و اینک اگر ما از انجام حداقل وظیفه ملی و مذهبی خود که شرکت در راهپیمایی است دریغ کنیم، بسیار ناجوانمردانه است.

محمد عریانی افزود: به حرمت کلام امام راحل، به تبعیت از ولی فقیه و برای پاسداشت خون شهدا و تکریم حماسه جاودان جانبازان و آزادگان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد./4

نظرات 1 + ارسال نظر
Mohammad Hosein جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ http://shokripour.ir

سلام
امیداوارم که سایتت هر روز رونق بیشتری بگیره و هر روز بینندگان بیشتری داشته باشه
اگه خدا بخواد سایت ما یعنی حلقه ی شهید شکری پور هم قرار سال روز پیروزی انقلاب افتتاح شه خوش حال میشم بهم سر بزنین
روز خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد