ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:


مردم ششتمد/با حضور گسترده در راهپیمایی عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشیم


مردم ششتمدبا حضور گسترده در راهپیمایی عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشیم   مردم شهر ششتمد سبزوار گفتند: به کوری چشم دشمنان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشیم.
  
 
جمعی از آنان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز 22بهمن اعلام داشته و آن را پاسخی کوبنده به تحریم ها و تهدید های دشمنان دانستند.

یک شهروند ششتمد در این باره گفت: روز 22بهمن، عیدی است که ثمره تلاش امام راحل و خون شهدای عزیز است.

محمد رضا اکبری افزود: راهپیمایی 22بهمن هر سال با شکوه خاصی در جای جای ایران اسلامی برگزار می شود و امسال نیز مردم گسترده تر از سال های قبل و با حضوری وصف ناپذیر در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

این ورزشکار افزود: تدابیر لازم اندیشیده شده تا ورزشکاران ششتمد با لباس ورزشی همپای سایر اقشار مردم در این راهپیمایی شرکت کنند.

یکی از فرهنگیان ششتمد نیز گفت: با توجه به بیداری اسلامی در منطقه که ثمره تفکرات امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به تحولات جدید منطقه و فشارهای مختلف اقتصادی بر مردم ایران، ضرورت حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی امسال ملموس تر است.

قاسم تقی پور افزود: حضور گسترده و با شکوه مردم در این راهپیمایی موجب عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است و دشمنان داخلی و خارجی را مایوس می کند.

وی اظهار داشت: ما شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را به عنوان یک تکلیف شرعی دانسته و هیچ توجیهی برای شرکت نکردن خود نمی بینیم و هیچ چیز خللی در انجام این فریضه ایجاد نخواهد کرد.

یکی از ساکنان روستای برازق ششتمد هم گفت: هر سال در راهپیمایی های طول انقلاب شرکت کرده ام و امسال نیز به همراه جمعی از روستائیان این روستا برای شرکت در راهپیمای 22 بهمن به ششتمد مراجعه خواهم کرد.

علیرضا حسینی افزود: هر چه عمر انقلاب اسلامی ایران بیشتر می شود، حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی پررنگ تر و گسترده تر می گردد.

وی اظهار داشت: به عنوان یک کشاورز از تمام کشاورزان و روستائیان می خواهم

امسال که دشمنان به خیال خود به دنبال تهدید و فشار اقتصادی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، با حضور گسترده تر خود نشان دهند که اقشار کشاورز و روستایی ایران همچنان دنباله رو تفکرات امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه هستند.

یکی دیگر از شهروندان ششتمد نیز گفت: شهدای عزیز جان خود را برای نظام اسلامی فدا کردند، آزادگان سختی های فراوان کشیدند و جانبازان رنجهای بسیار متحمل شدند و اینک اگر ما از انجام حداقل وظیفه ملی و مذهبی خود که شرکت در راهپیمایی است دریغ کنیم، بسیار ناجوانمردانه است.

محمد عریانی افزود: به حرمت کلام امام راحل، به تبعیت از ولی فقیه و برای پاسداشت خون شهدا و تکریم حماسه جاودان جانبازان و آزادگان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد