ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

خبرگزاری فارس نوشت:


فرماندار شهرستان سبزوار:
                        مردم ایران دست از ولایت بر نمی‌دارند


خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای عمرانی بسیاری برای مردم به ویژه روستاها به همراه داشته است.

خبرگزاری فارس: مردم ایران دست از ولایت بر نمی‌دارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار قاسم شعبانی عطار صبح امروز در مراسم بهره‎برداری از چند پروژه برقی و مخابراتی در منطقه ششتمد سبزوار اظهار داشت: وظیفه ما حراست از انقلاب اسلامی است و بی‌شک مردم ایران اسلامی تاکنون به خوبی نسبت به انجام این وظیفه عمل نموده‎اند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی هیچگاه خاطرات دوران انقلاب اسلامی را فراموش نخواهند کرد، چرا که مردم در لحظات تاریخی انقلاب لحظه شماری می‏کردند تا چهره امام راحل(ره) را ببینند.

فرماندار سبزوار یادآور شد: در طول این سال‎ها از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنان این نظام مقدس هر روز به بهانه‎های مختلف به دنبال وارد کردن فشار به مردم و نظام هستند که بتوانند خللی در روند رو به پیشرفت ایران ایجاد کنند.

شعبانی خاطر نشان کرد: مردم ایران در صحنه‎های مختلف بارها نشان داده‎اند که دست از نظام و ولایت برنخواهند داشت و دشمنان هم کور خوانده‎اند و این تهدیدها توسط مردم ایران به فرصت تبدیل خواهد شد.

فرماندار سبزوار اظهار داشت: نظام دستاوردهای عمرانی بسیاری برای مردم به ویژه روستاها به همراه داشته است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ارتقاء ششتمد به شهرستان در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی یکی از ثمرات نظام است و امیدواریم همزمان با ارتقاء ششتمد به شهرستان، شاهد ارتقاء دهستان شامکان به بخش باشیم.

شعبانی عطار ادامه داد: بحث ارتقاء داورزن به شهرستان محقق شده و در دهه فجر فرماندار این شهرستان تازه تأسیس معرفی خواهد شد.

در این مراسم دکل 54 متری آنتن BTS شامکان با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان توسط مسئولین شهرستان افتتاح شد که علاوه بر پوشش روستای شامکان، قسمتی از محور سبزوار نیشابور را نیز پوشش خواهد داد.

پست برق سنگرد با اعتباری معادل 485 میلیون تومان نیز یکی دیگر از پروژه‎های افتتاح شده در ششتمد بود که مشکل افت ولتاژ تعداد زیادی از روستاهای شرق ششتمد را برطرف خواهد نمود.

از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در ششتمد احداث کانال و استخر ذخیره آب و ساختمان پایگاه بسیج روستای خرسف بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد