ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:


فرماندار سبزوار: حراست از انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است


سبزوار - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار گفت : حراست از انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است و مردم ایران اسلامی تاکنون نسبت به انجام این وظیفه به خوبی عمل کرده اند.

فرماندار سبزوار: حراست از انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است

به گزارش ایرنا،قاسم شعبانی عطار امروز در جمع مردم ششتمد افزود: مردم ایران اسلامی هیچگاه خاطرات دوران انقلاب اسلامی را فراموش نخواهند کرد ، لحظاتی تاریخی که مردم برای دیدن امام راحل لحظه شماری می کردند.

فرماندار سبزوار افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز به بهانه های مختلف به دنبال وارد کردن فشار بر مردم و نظام هستند تا بتوانند خللی در روند رو به پیشرفت ایران ایجاد کنند.

شعبانی ادامه داد: این تلاش ها بیهوده بوده و مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف بارها نشان داده اند که دست از نظام و ولایت بر نداشته و تهدیدهای دشمنان را تبدیل به فرصت خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در سبزوار اظهار داشت: نظام دستاوردهای عمرانی بسیاری برای مردم بویژه روستاها به همراه داشته است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ارتقای ششتمد به شهرستان در سفر هیات دولت به خراسان رضوی یکی از ثمرات نظام می باشد و امیدواریم همزمان با ارتقای ششتمد به شهرستان شاهد ارتقای دهستان شامکان به بخش باشیم.

وی افزود: ارتقای ششتمد یک نعمت است و امیدواریم مردم شامکان نیز از این نعمت هر چه سریعتر بهره مند شوند و تلاش مجموعه مدیران شهرستان و استانداری خراسان رضوی بر ارتقای هر چه سریعتر محقق شود.

شعبانی عطار ادامه داد: بحث ارتقای داورزن به شهرستان محقق شده و در دهه فجر، فرماندار این شهرستان تازه تأسیس معرفی خواهد شد./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد