ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

امام جمعه ششتمد سبزوار:

انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای مردم ایران اسلامی داشته است


سبزوار-امام جمعه شهر ششتمد سبزوار گفت :انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای مردم ایران در پی داشته است.

انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای مردم ایران اسلامی داشته است

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد افزود:انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف علمی ،پزشکی ،تسلیحات نظامی و غیره .موفقیت های فراوانی کسب کرده است .

خطیب جمعه ششتمد اظهار داشت : این موفقیت ها و دستاوردها به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و تلاش و مجاهدت نیروهای متعهد به دست آمده است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم همچنین افزود: در حوزه سلولهای بنیادی این افتخار است که فرزندی از این خطه در جرگه این دانشمندان فعالیت می کند.

وی در مورد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال مردم افزود: انتظار داریم مسوولین اهتمام جدی بر رفع این مشکلات مهم داشته باشند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم در ادامه گفت: در سفر رییس جمهوری در ابتدای سالجاری به سبزوار، ششتمد به شهرستان ارتقا یافت که این موضوع صدقه جاریه دولت محسوب می شود.

امام جمعه ششتمد از رییس جمهور و دولت قدر دانی کرد و گفت :مردم ما انتظار دارند تا این مهم محقق گردد تا در روزهای پایانی سال کام مردم شیرین شود.

وی افزود: از وزیر کشور ، استاندار خراسان رضوی و نمایندگان و سایر دست اندرکاران انتظار داریم که هر چه سریعتر استقرار فرمانداری ششتمد را محقق کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد