ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:


امام جمعه ششتمد:

 انقلاب اسلامی تصویر روشنی از آزادی برای جهانیان به ارمغان آورد


سبزوار- امام جمعه ششتمد سبزوارگفت : انقلاب اسلامی ایران تصویر روشنی از آزادی برای جهانیان به ارمغان آورد.

امام جمعه ششتمد: انقلاب اسلامی  تصویر روشنی از آزادی برای جهانیان به ارمغان آورد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم روز شنبه در جمع اعضای ستاد دهه فجر ششتمد گفت: ماه ربیع الاول ماه میلاد حضرت رسول(ص) ماه تولد آخرین سفیر رسالت ماه شادی و سرور است.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) دین اسلام را بنیانگذاری نمودند و قرن ها پس از آن وجود شریف ، فردی از فرزندان آن حضرت به نام امام خمینی(ره) دین ایشان را در جهان احیا کرد.

وی گفت: دهه فجر عید ملی ما است و وظیفه داریم که این اعیاد را گرامی بداریم چرا که دهه فجر با الهام از دین و ارزشهای اسلامی به حکومت 50ساله پهلوی و 2500ساله شاهنشاهی پایان داد.

امام جمعه ششتمد ادامه داد: ما وظیفه داریم برای نسل امروز بسیاری از حقایق و جریانات قبل از انقلاب را تبیین کنیم و ثمرات انقلاب اسلامی را برای نسل امروز بیان نماییم.

وی گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی این بود که تصویری روشن از آزادی برای جهانیان به ارمغان آورد.

ثباتی مقدم ادامه داد: انقلاب اسلامی با آمدن خود نظریه اینکه دین از سیاست جداست را پایان بخشید و امام عزیز حکومتی اسلامی را بر اساس دین پایه گذاری کرد که امروزه پایه گذار بسیاری از خیزشها و بیداری اسلامی شده است.

امام جمعه ششتمد گفت: در قبل از انقلاب اسلامی مردم نقشی در اداره کشور نداشتند اما بعد از انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی در ایران تحقق یافت که همه سرنوشت کشور در دست خود مردم است.

وی افزود: انقلاب ما تجربه جدیدی را به دنیا معرفی کرد چرا که انقلاب های قبلی در کره خاکی برگرفته از بلوک شرق یا غرب و یا وابسته به این بلوکها بود ولی انقلاب اسلامی ایران نه تنها اتکای به این دو بلوک نداشت بلکه در تقابل با آنها بود.

ثباتی مقدم ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تأثیرات زیادی بر تحولات جهانی داشته و بسیاری از حرکات در عرصه جهانی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه ششتمد اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران هیمنه آمریکا را در هم شکست و یکی دیگر از نقاط بارز این انقلاب نیل به خودکفایی بود.

وی بر مردمی برگزار کردن برنامه های دهه فجر تأکید کرد و افزود: اعضای ستاد دهه فجر تلاش نمایند تا از انجام کارهای کلیشه ای خودداری شود و بیشتر به تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پرداخته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد