ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


امام جمعه ششتمد :
ماه ربیع ماه جشن و سرور است.


نماز وحدت آفرین جمعه ششتمد درهفته وحدت و با حضور مردم خداجوی ششتمد در مصلی نماز جمعه این شهر به امامت حجت الاسلام ثباتی مقدم برگزارشد.

امام جمعه ششتمد در خطبه اول این نماز عبادی سیاسی ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا،اینان را به ورع و پرهیزگاری دعوت نمود و به نقل از امام صادق(ع) گفت : هیچ چیزی نزد خداوند محبوب تر از ورع و عفت شکم و دامن نیست.

وی یکی دیگر از اسباب ورود به بهشت را صداقت خواند و با بیان انواع مختلف آن نجات انسان را در گرو صداقت با خدای متعال معرفی کرد.

ایشان در خطبه دوم نماز جمعه هفته وحدت به میلاد باسعادت آخرین سفیر الهی حضرت محمد مصطفی (ص) اشاره کرد و گفت  : همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) آتشکده فارس خاموش شد، دریاچه ساوه خشکید ،دیوان مدائن ترک برداشت و بت های کافران در کعبه فرو افتاد.

امام جمعه ششتمد در ادامه افزود: همزمان با ورود امام خمینی پس از چند سال تبعید به ایران ، کنگره ایوان پهلوی ، بت های بزرگ و کوچک  آمریکا و اسرائیل  شکستند.آتش های فتنه از قبیل ملی گرا ها ، لیبرالها  و منافقین خاموش شدند و حکومت 2500 ساله پایان یافت.

وی سپس با تبریک ولادت موسس مذهب شیعه اشاره کرد و حدیثی را به نقل از  امام صادق (ع) بیان فرمود و گفت : با کسی که با تو قطع رابطه کرده ، وصل کن ،به کسی که تو را محروم کرده است عطا کن و به کسی که به تو بدی کرده خوبی کن و از کسی که به تو ظلم کرده درگذر.

حجت الاسلام ثباتی مقدم در ادامه خطبه دوم به سخنانی از مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرموده اند : دهه فجر فجر سعادت این ملت بزرگ و بلکه فجر سعادت ملت های اسلامی است.

ایشان در ادامه دهه فج را خواستگاه ارزش های اسلامی خواند و گفت : ورود امام مصداق کلام "جاء الحق و ذهق الباطل" است.

ایشان در پایان با اشاره به گرانی ها و شرایط سخت معیشتی مردم گفت : شرایط حساس بین المللی ، خیزش های اسلامی و اوج گرفتن بیداری اسلامی ،تحریم های همه جانبه دشمن در پایین آوردن ارزش پول ایران و سوء استفاده برخی از مسولان علل بوجود آمدن این مشکلات است.

وی در ادامه سوء تدبیر برخی مسئولین را یکی دیگر از این علل خواند و گفت  : مشکلات به وجود آمده با تکیه بر سخنان رهبری و وحدت و همددلی مسئولین و انجام وظایف مسئولین در محدوده اختیارات همراه با نظارت و برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان و تلاش و جدیت مضاعف تولید کنندگان و هوشیاری و صبر و استقامت مردم قابل رفع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد