ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


امام جمعه ششتمد
حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده می شود


امام جمعه ششتمد از توابع سبزوار بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت :حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده می شود و برای زن امنیت به همراه دارد.
حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: حجاب از دیدگاه اسلام یک ارزش و از ضرورت های دین است و رعایت آن در جامعه آثار متعددی دارد.

وی اظهارداشت: رعایت حجاب توسط زنان باعث جلوگیری از فساد اخلاقی مردان خواهد شد و بی شک سلامت جامعه را تضمین می کند.

امام جمعه ششتمد گفت: اسلام با حضور بانوان در جامعه مخالفتی ندارد و بلکه حضور زن را مفید و سازنده می داند به شرط اینکه عفت و حیا را لحاظ نماید.

حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: رعایت حجاب عمل به حکم خداوند است که بارها در قرآن نیز سفارش شده است.

وی ادامه داد: حکومت پهلوی در 17دیماه 1314 دست به توطئه ای استعماری زد و آن هم کشف حجاب بود و بهانه خود را برای اجرای این طرح متحدالشکل کردن پوشش دانست.

وی به سالروز قیام مردم قم در 19 دیماه اشاره کرد و گفت: مردم مؤمن قم در پی اهانت به ساحت مقدس امام خمینی(ره) دست به قیام زدند که حاکی از حمایت حوزه و طلاب جوان و مردم نسبت به مرجعیت شیعه و عالمان دین بود.

ثباتی مقدم همچنین اظهار داشت :عملیات کربلای پنج یکی از صحنه های ماندگار دوران دفاع مقدس است که با رمز یا زهرا(س) آغاز شد و در شرایطی بود که رژیم بعثی عراق با کمک مستشاران خارجی قوی ترین پدافند را ایجاد کرده بودند.

وی افزود: علاوه بر آن تبلیغات گسترده ای را نسبت به قدرت مقاومت ارتش عراق انجام داده بودند ولی رزمندگان کفرستیز اسلام با الهام از مکتب عاشورا و فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) و نصرت الهی بعثی ها را به شکست وادار کرده و دستاوردهای فراوانی را در این عملیات کسب کردند.

امام جمعه ششتمد ضمن گرامیداشت شهدای هویزه گفت: یکی از جنایات جنگی صدام به خاک و خون کشیدن مردم هویزه بود که شهر را به تلی از خاک تبدیل و تعدادی از مردم را دست بسته در یک گودال قرار داده و به شهادت رساندند و پنج نفر ازشهدای حماسه هویزه به فرماندهی شهید علم الهدی از شهدای والامقام سبزوار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد