ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:


سبحانی فر در جمع مسئولان ششتمد؛
ارتقای ششتمد به شهرستان به زودی ابلاغ می شود

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای ششتمد به شهرستان به طور رسمی به زودی ابلاغ می شود. علی سبحانی فر روز شنبه در جمع مسئولان ششتمد افزود: مهمترین دغدغه مردم این شهر، ارتقا به شهرستان می باشد که خوشبختانه مراحل طولانی آن به پایان رسیده است.
وی گفت: تعیین محدوده دهستان ها و بخش ها و استعلام های مربوطه پایان یافته و فقط ابلاغ رسمی آن مانده است که انشاء الله در آینده بسیار نزدیک محقق خواهد شد.
عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: موافقت اولیه ایجاد شهرک صنعتی برای ششتمد نیز از رئیس سازمان شهرک های صنعتی کشور گرفته شده است.
وی افزود: برای این منظور اطلاعات مورد نیاز از طریق بخشداری ششتمد برای مسئولان ذیربط ارسال شده و امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این مهم را محقق سازیم.
او همچنین گفت: در سفر اخیر مسئولان عالی رتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت به سبزوار، برای رفع مشکلات کارآفرینان و صنعتگران این شهرستان 400 میلیارد ریال اختصاص یافت.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیل ابتدای سال جاری خسارت سنگینی به مردم دهستانهای ربع شامات و شامکان ششتمد وارد کرد، افزود: در این زمینه نیز مراحل اداری در حال انجام است تا بتوانیم بخشی از این خسارات را جبران کنیم.
سبحانی فر در باره مشکلات متقاضیان تلفن در ششتمد هم اظهار داشت: طی 20روز آینده 500 اشتراک تلفن به متقاضیان ششتمد که چند سال منتظر رفع این مشکل بوده اند واگذار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد