ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایرنا نوشت:

نماینده مردم سبزواردر مجلس شورای اسلامی :

ارتقای ششتمد به شهرستان به زودی ابلاغ می شود



سبزوار - نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای ششتمد به شهرستان به طور رسمی به زودی ابلاغ می شود.

ارتقای ششتمد به شهرستان به زودی ابلاغ  می شود

به گزارش ایرنا، علی سبحانی فر روز شنبه در جمع مسئولان ششتمد افزود: مهمترین دغدغه مردم این شهر، ارتقا به شهرستان می باشد که خوشبختانه مراحل طولانی آن به پایان رسیده است.

وی گفت: تعیین محدوده دهستان ها و بخش ها و استعلام های مربوطه پایان یافته و فقط ابلاغ رسمی آن مانده است که انشاء الله در آینده بسیار نزدیک محقق خواهد شد.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: موافقت اولیه ایجاد شهرک صنعتی برای ششتمد نیز از رئیس سازمان شهرک های صنعتی کشور گرفته شده است.

وی افزود: برای این منظور اطلاعات مورد نیاز از طریق بخشداری ششتمد برای مسئولان ذیربط ارسال شده و امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این مهم را محقق سازیم.

او همچنین گفت: در سفر اخیر مسئولان عالی رتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت به سبزوار، برای رفع مشکلات کارآفرینان و صنعتگران این شهرستان 400 میلیارد ریال اختصاص یافت.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیل ابتدای سال جاری خسارت سنگینی به مردم دهستانهای ربع شامات و شامکان ششتمد وارد کرد، افزود: در این زمینه نیز مراحل اداری در حال انجام است تا بتوانیم بخشی از این خسارات را جبران کنیم.

سبحانی فر در باره مشکلات متقاضیان تلفن در ششتمد هم اظهار داشت: طی 20روز آینده 500 اشتراک تلفن به متقاضیان ششتمد که چند سال منتظر رفع این مشکل بوده اند واگذار خواهد شد./2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد