ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:


سبحانی فر در جمع نمازگزاران ششتمد؛
مردم تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنند

نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن وششتمد در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران شهرستان ششتمد ضمن ابراز امیدواری از بهره مندی در ماه های محرم وصفر گفت:ما باید سیر امام حسین (ع)را الگوی زندگی خود قرار دهیم وبه تعبیر شهید مطهری شمرویزید زمان خود را بشناسیم که امروز آمریکاو اسرائیل شمر ویزید زمان می باشند وآمریکا از اول انقلاب چهره خشن خودش را به ملت ایران نشان داده است . سبحانی فر ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح گفت :عیسی بن مریم در پی پیروزی ستمدیدگان بر ستمگران بود و او مأموریت خود را مجاهدت می دانست در صورتیکه امروز ه غربی ها از آئین مسیح در راستای مسائل سیاسی واستعماری خود به کار می گیرند واز اول انقلاب برای ایران سعی بر یک نقشه شوم داشتند که ابتدای انقلاب جنگ را به وجود آوردند وهمینطور تا اینکه در سال 88 عده ای را وادار نمودند که شعائر وارزشهای دینی مردم را موردتوهین وتمسخرقرار دهند که مردم در 9دیماه آمدند و به آنها نشان دادند که کسی نمی تواند به کیان ودین آنها کوچکترین تعرضی داشته باشدو وفاداری به ولایت را نشان دادند وامروز تحریم ها را علیه ایران به راه انداخته اند که بلکه مردم را از این طریق از صحنه خارج کنند وقطعاً مردم این مرحله را به موفقیت و این تهدیدها به فرصت تبدیل می کنند.
وی از مردم خواست که در سال تولید ملی بیایند سرمایه گذاری کنند ،مسئولان هم پشتیبانی خواهند نمود. وی درمورد مشکل تلفن های شهر ششتمد افزود، با پیگیری انجام شده به زودی 500شماره افزایش خواهد یافت ودر خصوص آب شرب ششتمد گفت کسب پروانه چاه آبگرفته شده است.
سبحانی فر در ادامه از راه اندازی شبکه تلویزیون دیجیتال منطقه در آینده نزدیک خبر داد ودر مورد فرمانداری ششتمد گفت کار استعلام کمیسیون سیاسی دفاعی تمام شد ومراحل اداری را می گذراند.
نماینده مردم سبزوار ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر فرمانداری اعلام شود ودر پایان همه را به وحدت ،وفاق وهمدلی دعوت کرد وگفت عامل توسعه وپیشرفت هرمنطقه بستگی به وحدت ، وفاق وهمدلی آن دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد