ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ایسنا نوشت:


فرماندار سبزوار:


مسوولان در حد توان و اختیارات برای مردم توقع ایجاد کنند


فرماندار سبزوار گفت: مسوولان در حد توان و اختیارات برای مردم توقع ایجاد کنند و بالا بردن بیجای توقعات و انتظارات مردم حرکت در مسیر دشمن است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)ـ منطقه خراسان، قاسم شعبانی عطار روز گذشته در جلسه شورای اداری ششتمد همچنین با بیان اینکه پروژه گازرسانی به ششتمد جزو طرح‌های مهر ماندگار است، افزود: خرداد ماه باید طرح‌های مهر ماندگار پایان یابد که خوشبختانه پروژه گازرسانی به شهر ششتمد زودتر از موعد مقرر پایان خواهد یافت.

وی یکی از چالش‌ها را کمک به شهرداری‌های درجه سه تا 5 دانست و بیان کرد: امیدواریم با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته اعتباری در حد پرداخت هزینه‌های جاری این دستگاه در نظر گرفته شود.

فرماندار سبزوار در خصوص ارتقای ششتمد به شهرستان ابراز امیدواری کرد: با توجه به قول مساعد استاندار استان رضوی و ابلاغ دو شهرستان جدید در خراسان رضوی و تکمیل پرونده ارتقای ششتمد، شاهد اجرای این مصوبه در 5 شهرستان جدید خراسان رضوی تا قبل از پایان دولت دهم باشیم.

وی سپس در رابطه با سالن ورزشی ششتمد، به پیگیری‌های انجام شده پرداخت و بیان کرد: باید اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و پیمانکار مربوطه توجه بیشتری به این طرح داشته باشند.

شعبانی عطار با اشاره کمیته امداد ششتمد، ضمن تاکید بر مستقل عمل کردن این نهاد ابزار داشت:باید این نهاد همانند سنوات گذشته زیر نظر اداره کل استان فعالیت کند و این موضوع را از طریق مدیر کل استان پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص اعتبار تخصیص یافته جهت آرامگاه بیهقی ششتمد گفت: این اعتبار باید در این شهر و در مجموعه پیرامونی این آرامگاه هزینه شود و میراث فرهنگی استان باید جوابگو باشد.

نماینده عالی دولت در سبزوار سپس انتخابات پیش رو را فرصت دانست و خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که انتخابات به یک تهدید تبدیل شود.

وی با اشاره به 9 دی ماه 88 بیان داشت: این روز، روز بصیرت و میثاق مجدد با ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی‌مقدم، امام جمعه ششتمد نیز با بیان اینکه نهم دی‌ماه حماسه‌ای شد که طومار فتنه 88 را در هم پیچید، اظهار داشت: مهمترین عامل فتنه 88 بی‌بصیرتی بعضی از خواص بود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل به وجود آمدن حماسه 9 دی‌ماه بصیرت مردم بود.

امام جمعه ششتمد با تاکید بر اینکه برخی گمان می‌کنند سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت محدود به سال 88 است، تصریح کرد: ایشان در تیرماه 1368 در جمع علما نیز سخنان مبسوطی در خصوص بصیرت داشته‌اند و این موضوع بارها در سخنان ایشان عنوان شده است.

وی دنیا دوستی، غفلت و جهل به زمان، شهوت پرستی، لجاجت، هوی نفس و ... را از مهم‌ترین موانع بصیرت عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد