ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


بخشدار ششتمد سبزوار:
برگزاری محافل قرآنی و مذهبی در روشنگری قشر عظیم جوانان موثر است



بخشدار ششتمد از توابع سبزوار بر توجه بیش از پیش مسوولان به محافل قرآنی تاکیدکرد و گفت : برگزاری این محافل در روشنگری قشر عظیم جوان بسیار مؤثر است.
مهدی ترمئی در گفت و گو با ایرنا به برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآنی در سبزوار اشاره کرد و افزود: همزمان با برگزاری این مسابقات، در شهر ششتمد نیز برنامه های قرآنی برگزار می شود و شهروندان امشب میزبان قاریان برجسته شهرستان و کشور هستند.

بخشدار ششتمد گفت: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان ها و ارزشهای اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه های قرآنی در شهرششتمد برگزار می شود.

وی اهداف و اثرات مثبت و معنوی برگزاری اینگونه محافل را بر شمرد و افزود: محافل انس با قرآن ، فضای قرآنی در جامعه ایجاد می کند و استفاده از ابعاد دینی، علمی و اعتقادی قرآن را گسترش می دهد.

وی انس با قرآن را هدایت کننده دانست و گفت: بی شک حضور جوانان در اینگونه محافل روشنگری، هدایت و بیداری آنان را نسبت به بسیاری از مسائل به دنبال دارد.

ترمئی همچنین افزود: برنامه ریزی لازم نیز انجام شده تا شهروندان ششتمدی نیز از فیض معنوی برنامه های قرآنی در سبزوار بهره مند شوند و نیز بتوانند در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات شرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد