ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:


بخشدار ششتمد:  ششتمد عطرو بوی قرآنی به خود می گیرد


شهر ششتمد عطر و بوی قرآنی به خود می گیرد
حسین پور/بخشدار ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همزمان با برگزاری مسابقات قرآن کریم در شهرستان سبزوار در شهر ششتمد نیز برنامه های قرآنی برگزار می شود و شهروندان ششتمدی امشب میزبان قاریان برجسته شهرستان و کشور هستند.
مهدی ترمئی افزود: برنامه ریزی لازم نیز صورت گرفته تا شهروندان ششتمدی که علاقه مندی زیادی دارند تا از برنامه های قرآنی در سبزوار بهره مند شوند نیز بتوانند حداقل در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات شرکت نمایند.
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم شهر ششتمد که مفتخر به تقدیم اولین شارح نهج البلاغه به جهان تشیع هستند پیوندی ناگسستنی با قرآن و معارف قرآنی دارند.
بخشدار ششتمد با اشاره به هدف از برگزاری اینگونه محافل گفت: محافل انس با قرآن ، فضای قرآنی در جامعه ایجاد می کند و استفاده از ابعاد دینی، علمی و اعتقادی قرآن را گسترش می دهد.
ترمئی اظهارداشت: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های قرآنی در شهرششتمد برگزار می‌شود که خوشبختانه در برنامه های قرآنی ما شاهد حضور جوان زیادی هستیم.
وی انس با قرآن را هدایت‌کننده دانست و گفت: محافل قرآنی و مذهبی در روشنگری قشر عظیم جوانان بسیار مؤثر است،
بخشدار ششتمد افزود: بی شک حضور جوانان در اینگونه محافل روشنگری، هدایت و بیداری آنان را نسبت به بسیاری از مسائل به دنبال دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد