ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار ما نوشت:



امام جمعه ششتمد/ما هرچه داریم از برکات خون شهدای عزیز است


امام جمعه ششتمد از توابع سبزوار گفت :نظام ما ،خون بهای شهداست و ما هر چه داریم از برکات خون این عزیزان است .
حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در جمع مسوولان ادارات ششتمد همچنین در مورد اخلاق مدیریتی افزود: اخلاق در زندگی شخصی و اداری نقش بسزائی دارد.
وی افزود: توجه به این مهم یک توصیه دینی است و آنچه که باعث شده در صدر اسلام شاهد گسترش سریع رسالت پیامبر گرامی(ص) اسلام باشیم اخلاق نیکوی آن حضرت بود.
وی افزود: در قرآن نیز به اخلاق نیکوی پیامبر اشاره شده و حال آنکه اخلاق در سیره پیامبران و ائمه اطهار(ع) تأثیر داشته است پس در مدیریتهای خرد نیز تأثیر فراوانی دارد.
وی ادامه داد: اخلاق در مدیریت راه را برای ما هموار می کند و باعث کسب محبوبیت اجتماعی انسان می شود به گونه ای که انسان خوش اخلاق را همه دوست دارند و مدیر موفق کسی است که با نفوذ بر دلها مدیریت کند.
امام جمعه ششتمد افزود: یکی دیگر از برکات اخلاق مدیریتی ترویج نیکی هاست و مدیران با اخلاق خوب خود می توانند برنامه هایشان را اجرا کنند.
حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: یکی از مهم ترین برکات اخلاق در مدیریت خوش بینی مردم به نظام و دین است زیرا مردم از نظام اسلامی ما را می بینند و ما نباید به گونه ای رفتار کنیم که باعث بدبینی مردم به نظام شویم.
وی بیان کرد: نظام ما خون بهای شهداست و ایجاد کوچکترین خدشه در نظام لطمه به خون شهداست.
وی گفت: مدیران بایستی شرح صدر داشته باشند و با گسترش افق عقل خود و شرح صدر، قلب خود را نرم کنند تا بتوانند بعنوان یک مدیر در جامعه اسلامی فعالیت کنند.
ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد