ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


خطیب جمعه ششتمد :
عزم و اراده ایرانی ،آماده پاسخگویی به هرگونه تجاوز دشمنان است.

به زمین نشاندن پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران نشان از توان پاسخگویی ایران در برابر تجاوزات،عدم تاثیر تحریم ها و ضعف تکنولوژی آمریکاست.
به گزارش سبزوارنیوز،نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان ششتمد به امامت حجت الاسلام والمسلمین ثباتی مقدم در مصلی نماز جمعه شهر ششتمد اقامه شد.
خطیب جمعه ششتمد به استناد سخی از پیامبر (ص) گفت : اگر کسی تقوا داشته باشد دنیا و آخرت مطیع و سرانجامش بهشت خواهد بود.
حجت الاسلام ثباتی افزود : تقوا یکی از مهمترین عوامل دستیابی و رسیدن به بهشت است،زیرا تقوا دژ مستحکم در برابر گناه و بهترین نگهبان انسان و سبب اصلاح وی است و بایستی در هر حال و همه جا باشد،زیرا رستگاری در گرو تقواست.
ایشان در خطبه دوم نماز جمعه ششتمد ضمن اشاره به سالروز رحلت آیت الله العظمی گلپایگانی گفت : ایشان فقیهی وارسته و بیدار و از همراهان حضرت امام (ره) بود و در طول یکصد سال عمر پر برکت خود خدمات ارزشمندی به شیعه داشت.
خطیب جمعه ششتمد در ادامه خطبه دوم به زمین نشاندن پهباد آمریکایی را یک کار مهم خواند و گفت تصاحب پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران نشانه عزم و اراده ایران در پاسخگویی به هر گونه تجاوز دشمن است.
وی گفت : دیگر پیام های این رویداد مهم توان پاسخگویی ایران،عدم تاثیر تحریم ها و نشانه ضعف تکنولوژی آمریکاست.
ایشان در ادامه به سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت : استقلال هر کشور منوط به استقلال فرهنگی آن کشور است و نابودی فرهنگ موجبات نابودی آن کشور را فراهم می آورد.
وی در ادامه گفت : علی رغم تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت ،برخی مسئولین متاسفانه رفتار مناسبی نداشته اند که این امر بر خلاف رهنمودهای امام راحل و منویان مقام معظم رهبری است./م.ق.107
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد