ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


همایش امر به معروف ونهی از منکرمنطقه ششتمد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ،اولین همایش امر به معروف ونهی از منکرمنطقه ششتمد با حضور مدیران ،معاونین ومربیان پرورشی وتعدادی از پرسنل اداری اداره آموزش وپرورش منطقه ششتمد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ، اولین همایش امر به معروف ونهی از منکرمنطقه ششتمد  با حضور مدیران ،معاونین ومربیان پرورشی وتعدادی از پرسنل اداری اداره آموزش وپرورش منطقه ششتمد برگزار شد.
این همایش یکروزه در محل نمازخانه دبیرستان باب العلم با حضور امام جمعه ششتمد برگزار گردید .
امام جمعه ششتمد در جمع فرهنگیان گفت: امر به معروف یک واجب همگانی است و باید تاکید داشته باشیم که این امر مستمر ودائمی انجام پذیرد وهر فرد ی می بایست در این زمینه نقش آفرینی نموده وافراد در زمینه اصلاح جامعه باید این واجب الهی را انجام دهند چرا که دیگر واجبات در گرو امر به معروف است.
ثباتی مقدم افزود:امر به معروف میبایست خروجی داشته باشد واین امر صرفا به برگزاری جلسات وهمایش ها اکتفا نگردد. چرا که این کارها لازم  ولی کافی نیست وهر فرد لازم است در حوزه کاری خود امر به معروف ونهی از منکر را انجام دهد .
در ادامه این جلسه مراسم سوگواری ومداحی حضرت اباعبدا.. الحسین توسط مسئول امور فرهنگی ستاد نماز جمعه ششتمد برگزار ونماز جماعت ظهر وعصر توسط امام جمعه محترم اقامه گردید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد