ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار پیام نوشت:


امام جمعه ششتمد: بسیج برگرفته از مکتب کربلاست

امام جمعه ششتمد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج ششتمد گفت: امام راحل«ره»که دارای یک شخصیت برجسته بود بسیاری از تفکرات و برنامه های ایشان بی نظیر است.
 حجه الاسلام و المسلیمن ثباتی مقدم افزود: انقلاب اسلامی ایران که یکی از دستاوردهای امام عزیزمان بود نیز انقلابی بی نظیر است.
وی ادامه داد: در هر جای کره خاکی که دنبال بگردید انقلابی همانند انقلاب اسلامی نخواهید دید چرا که تمامی انقلاب ها برگرفته از بلوک شرق یا غرب بوده و انقلاب اسلامی ما برگرفته از این تفکرات نبوده و حتی به مخالفت با این تفکرات برخواسته است.
امام جمعه ششتمد گفت: بی جهت نیست که لقب معمار کبیر انقلاب اسلامی به حضرت امام خمینی«ره» داده شد و معمار در لفظ عامه مردم به کسی گفته می شود که یک بنائی را از پایه بسازد و تمامی ملاحظات لازم را برای یک ساختمان در نظر بگیرد و حضرت امام «ره» بنای انقلاب اسلامی را از پایه ساخته و تمامی ملاحظات مورد نیاز این بنای عظیم را در نظر گرفته است.
وی اظهار داشت: ایجاد نهاد مقدس بسیج یکی از این برنامه هاست که امام با دستور خود این شجره طیبه را بوجود آورد.
ثباتی مقدم افزود: خوشبختانه بسیج که برگرفته از مکتب کربلاست نیز توانسته وظایف خود را در عرصه های مختلف به نحو احسن انجام دهد.
امام جمعه ششتمد تصریح کرد: وقتی شهید فهیمده ها را می بینید خواهید فهمید که از قاسم بن الحسن الگو گرفته اند، وفتی بسیجیان و شهدای سالخورده را ملاحظه می کنید به این واقعیت پی خواهید برد که الگوی آنان حبیب بن مظاهر بوده است.
ایشان ادامه داد: در مکتب کربلا برای هر صنفی و هر طیفی نمونه الگو وجود دارد الگو وفاداری همچون حضرت عباس(ع)، الگو عاقبت بخیری همچون حربن ریاحی ، الگو مقاومت همچون حضرت زینب(س) و ما نمونه این الگو ها را در بسیج مشاهده می کنیم.
ثباتی مقدم افزود: بسیج محدودیت سنی ندارد و از فهمیده ها تا سالخوردگان در این مکتب حضور دارند ، بسیج شرط سواد ندارد و از بی سواد ترین افراد و تا دکتر و مهندس ها در این مدرسه حضور دارند.
امام جمعه ششتمد اضافه کرد: کلمه بسیج به افراد ارزش افزوده می دهد و ما می گوئیم وزیر بسیجی ، پزشک بسیجی ، مدیر بسیجی و با این کلمه برای افراد ارزش بیشتری قائل می شویم.
ثباتی مقدم اظهارداشت: این فکر امام فقط صرفاً برای اول انقلاب نبوده ودرست نیست هم بگوئیم که بسیج برای اول انقلاب و دفاع مقدس بود و باید بدانیم تا زمانی که استعمار و خوی استعمارگری هست بایستی بسیج و تفکر بسیجی باشد.
وی ادامه داد: البته این تفکر که جنگ هم تمام شده غلط است و جنگ امروز به مراتب سخت تر از جنگ مستقیم در دوران دفاع مقدس است .
امام جمعه ششتمد گفت: از مسئولین ستاد بزرگداشت هفته بسیج می خواهیم که برنامه ها به دو مانور و همایش ختم نشود و باید تفکر بسیجی را ترویج و نهادینه کنیم و هفته بسیج ادامه عاشورا و هفته ادامه این تفکرمی باشد.

فرمانده حوزه بسیج باقرالعلوم(ع) ششتمد نیز در این جلسه گفت: افتتاح 5 پایگاه بسیج ، برگزاری مسابقات ورزشی ، کوه پیمائی خانوادگی بسیجیان در ارتفاعات ششتمد و روستاهای برازق و پادر ، عطرافشانی مزار شهداء ، شرکت در نماز جمعه و برگزاری جلسات بصیرت افزائی از مهمترین برنامه های هفته بسیج در ششتمد می باشد.
سروان پاسدار احمدناصری موحد افزود: تلاش خواهیم نمود تا برنامه ها علاوه بر کمیت دارای کیفیت مناسب باشد تا با بصیرت افزائی بسیجیان عزیز همراه شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
بیا تو جهان موسیقی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://bia2jahan.mihanblog.com

سلام...
من مدیر تارنمای <بیا تو جهان موسیقی
هستم. آدرس این تارنما
www.bia2jahan.mihanblog.com
میباشد
این تارنما دارای:
1-دارای پیج رنک 3 در گوگل میباشد
2-دارای دامنه ی اختصاصی با آدرس bia2jahan.tk میباشد
3 - دارای قالبی زیبا و اختصاصی میباشد
4- و ...
من این تارنما رو برای فروش گذاشتم
با قیمت توافقی با شما
اگر میخواهید تارنمایی با این ویژگی ها داشته باشید با من تماس بگیرید
09174482190

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد