ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

ششتمد در رسانه ها

جدیدترین اخبار شهر ششتمد در رسانه های محلی و کشوری

سبزوار نیوز نوشت:


با وجود عدم پیشرفت گاز رسانی به شهرستان تازه تاسیس ششتمد مطرح شد:
موقعیت جغرافیایی مهمترین مشکل کندی گاز رسانی به شهر ششتمد

سرپرست اداره گاز سبزوار با وجود عدم پیشرفت عملیات گاز رسانی به شهرستان تازه تاسیس ششتمد گفت: موقعیت جغرافیایی شهر ششتمد سبب شده تا عملیات گاز رسانی به شهر تازه تاسیس ششتمد با کندی مواجه شود.

رضا قانعی در گفتگوی اختصاصی با سبزوار نیوز با اظهار این مطلب گفت: قرار گرفتن این منطقه در دامنه کوه و سنگی بودن آن عملیات حفاری را با مشکل مواجه ساخته است این امر نیازمند استفاده از تجهیزات و امکانات خاصی است.

وی با بیان اینکه شهروندان ششتمدی از وضعیت موجود گله مند هستند اظهار داشت: شرکت گاز سبزوار تمامی تلاش خود را برای برطرف ساختن وضعیت موجود اعمال خواهد کرد با این حال مردم باید درک کنند که حفاری کردن در سنگ بسیار مشکل و زمانبر می باشد.

وی از نصب علمک های گاز در سه روستای دولت آباد،ثقیه و علی آباد شور از هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: گازرسانی به این سه روستا همزمان با شهر ششتمد شروع شده اما به لحاظ مناسب بودن سیستم جغرافیایی آن شرکت گاز سبزوار توانست بسیار زودتر از موعد مقرر عملیات گازرسانی به این روستاها را اجرائی سازد.

قانعی افزود: با وجود تمامی مشکلات عملیات گاز رسانی به شهر ششتمد شروع شده در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی و همکاری دستگاه های خدمات رسان در آینده خانوارهای ششتمدی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

الف.ش/104
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد